Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Næsten klar - Hvad mangler jeg?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs alle sammen!

Jeg er næsten færdig med min nye webshop, som snart skal sælge Tile. Tile er ikke blevet lanceret endnu, men når den bliver lanceret vil jeg være på forkant og have alt klar.

Lige nu ved jeg ikke helt præcist hvad jeg mangler, udover det lige skal forklares lidt bedre på forsiden hvad Tile præcist er. 

Herudover har jeg prøvet at lave lidt søgeoptimering på ordet "Tile", men det ser ikke ud til det hjælper noget overhovedet. Lige pt. er siden ikke engang i top 100 når man søger "tile". 

Nogen der har noget feedback udover det jeg har nævnt tidligere? Layout evt.? Noget der kunne gøres bedre?

www.blutracker.dk 

På forhånd tak :)

Mvh. Mads

Fra Vipperød
Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil vist nok tage omkring de 3 måneder, før at dit nye SEO træder i kraft.

Lidt Feedback.

Hvor gemmer du dit CVR nummer?

Og billedet (Det med farverne) i din slider er utydeligt.

Måske kunne du skrive en lille smule information omkring "Tile" inde på produktets side(Hvor man køber den).

Tror også det ville være pænt hvis du rykker den grønne, og blå knap på forsiden under alt teksten.

Håber du kan bruge det :)

Nicolai Pedersen.

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Pedersen:

Det vil vist nok tage omkring de 3 måneder, før at dit nye SEO træder i kraft.

Lidt Feedback.

Hvor gemmer du dit CVR nummer?

Og billedet (Det med farverne) i din slider er utydeligt.

Måske kunne du skrive en lille smule information omkring "Tile" inde på produktets side(Hvor man køber den).

Tror også det ville være pænt hvis du rykker den grønne, og blå knap på forsiden under alt teksten.

Håber du kan bruge det :)

Nicolai Pedersen.

Tak for din feedback :)
CVR nummeret har jeg ikke fået endnu, og det er den eneste grund til jeg ikke har sat det på siden endnu.
Billedet med farverne er faktisk fra et andet produkt og har jeg nu fjernet. Ang. knapperne ved jeg ikke helt præcist hvad jeg skal gøre. Har læst at det er godt at have CTA højt oppe på siden, hvilket er hvorfor de står der.
Men mange tak for din feedback :)
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)