Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med aminoer

Jeg har haft gang i min virksomhed i knap 6 uger og har selvfølgelig også en hjemmeside.

Jeg vil gerne have jeres mening om min hjemmeside og om der er ting som kan gøres bedre eller ting som sidder lige i skabet. Kort sagt god konstruktiv kritik.

Det er med vilje jeg har skrevet teksten i som mere personlig da jeg synes jeg ligeså godt kan spille på at det er et enekltmandsfirma og ikke en stor koncern.

Vh Jacob Dalgaard

Siden: www.squish.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en simpel side som tjener fint til formålet.

Jeg synes dog der mangler lidt forskellige billeder på siden. F.eks kunne du godt have et nyt banner billede på hver side, så det ikke bare er det samme der bliver vist hele tiden.

ved ikke om man bruger det inden for dit fag, men en område med udtaelser og referencer kunne være godt!

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Tak for din respons, det med andet billede for hver side ville jeg også ønske men jeg har lavet alt på siden selv og kan ikke finde ud af og gøre dette da jeg ikke kan kode, jeg vil også meget gerne have mit logo og nanv i toppen men det kan jeg ikke med denne template i hvertfald ikke af mig selv.

vh Jacob Dalgaard

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

var lidt hurtigt fint link det jo nok og tage fat på sådan en påske aften ;)

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob,

Jeg syntes det er en fin og overskuelig side og kanon med den prisberegner. Du er dog meget billig syntes jeg? Hvad gør du når der er meget langt imellem dine kunder? Har du overvejet indtastning af postnummer/adresse øverst og km/pris dermed kommer oveni?

Det vil ihvertfald være noget der viser sig på bundlinjen for dig.

Med venlig hilsen

Rune

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Rune

Ja har tænkt meget over mine priser og har valgt at give 10% på bestilling via nettet, det fremgår også af alle de flyers jeg for delt ud løbende, fordi i starten brugte jeg meget tid og mange penge på at kører ud til folk og give tilbud uden de nødvendigvis tog i mod.

Derfor tænkte jeg at hvis folk selv talte op og bestilte kunne jeg derfor give dem en lidt bedre pris, og samtidig når de trykker bestil har de taget valget og skal ikke tænke mere over om det et godt tilbud, så er kunden i hus allerede uden jeg har brugt tid i telefonen eller i bilen. Jeg har derfor hænderne fri til og pudse de kunder jeg allerede har fået :) det har virket godt indtil videre.

på sigt kommer der flere og flere kunder i samme område og derfor bliver tiden mellem hver kunde minimal.

vh Jacob Dalgaard og mange tak fordi du har taget dig tid og kigge på siden

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)