Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til komplet webshop med modetøj til kvinder!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Håber i nyder den sidste påske-ferie-dag! :-)

jeg står med alt klar til at starte webshoppen, har mit varelager i orden og har fået taget billeder af samtlige varer.

Jeg  mangler bare en it kyndig webshop-mand/kvinde til at udføre og lave webshoppen. Jeg har ikke forstand på dette og skal have hjælp til det hele omkring opstarten og vejledning af den.

Jeg har på nuværende tidspunkt på lageret omkring 200 forskellige varer som er klar til at blive solgt! min plan med webshoppen er at selvfølgelig alle varerne skal ligges ind, der ligges billeder og en lille catwalk-film ind af hver vare. Mit mål og ønske er et udseende ala nelly.com hvor de har video med model. 

Hvis nogle af jer kan hjælpe mig med at finde hjælpen til dette eller har gode forslag til en kandidat, så må i meget gerne kontakte mig hurtigst muligt. Gerne med prisforlag også!

på forhånd tak,

Hilsen Cecilie

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg kan kun anbefale at du måske lige kigger på www.magentoxperten.dk 

Der finder du masser af informationer :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Tilmeldt 28. Sep 12
Indlæg ialt: 78
Fra  They Did They Did IT Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie,

Tilføj mig på skype @ nicolairh / TLF: +34 664541681

Så vil jeg gerne tage en dybere samtale omkring opgaven, og give dig et uforpligtende tilbud på løsningen af den.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)