Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere domæner samme webshop?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige et hurtigt spørgsmål angående SEO og flere domæner.

f.eks. hvis jeg har domænet fodbold.dk

hvis jeg så køber billigefodbolde.dk, fodbolden.dk, fodboldtilbud.dk og peger dem alle sammen til fodbold.dk, hvor stor værdi har det så ?

Hvis navnet fodbold(e) indgår i navnet kan det så betale sig selvom folk måske ikke skriver f.eks. fodboldtilbud.dk i søgefeltet? men i forhold til SEO


Mvh
Oliver 

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen værdi ifm. SEO.

Der kan være lidt værdi mht. brugervenlighed etc.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay

Tak for svaret. 

Men har det ingen værdi overhovedet, hvis jeg på googler søger: "tilbud på fodbolde" og jeg så har domænet fodboldetilbud.dk som peger på den oprindelig webshop fodbold.dk ?

 

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Fra Vipperød
Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Oliver Pedersen:

Okay

Tak for svaret. 

Men har det ingen værdi overhovedet, hvis jeg på googler søger: "tilbud på fodbolde" og jeg så har domænet fodboldetilbud.dk som peger på den oprindelig webshop fodbold.dk ?

 

Nej desværre ikke.

Prøv at søg det her på Google.

site:viptag.dk

site:vip-tag.dk

Der kan du jo godt se at det kun er det ene domæne, som kommer op på Google med alle sidens sider ;)

Håber det hjalp.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det har ingen SEOværdi medmindre de domæner du køber allerede er på Google og har noget værdi, eller hvis du køber domæner som lige er blevet ledige og som selvfølgelig har nogle links til sig.

Det du dog kan gøre er at købe domænerne, og lægge dem på selvstændige webhoteller, for så at putte noget indhold på disse sider og skabe noget værdi. om et års tid kan du så tage dem og pege dem over på dit domæne. Men det er lidt meget arbejde for noget som du reelt kunne have gjort på dit hoveddomæne. fx lave en god artikel om billige fodbolde, som skaber værdi for brugerne.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Seo er en bitch nogle gange.... :D 

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)