Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fitness app - hjælp til SEO/Marketing : EasyRun

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi! 

Jeg har lavet denne her ret unikke fitness app som, jeg selv synes, har lidt svært ved at komme frem i søgelyset.

Bare lige en kort beskrivelse af appen:

EasyRun simulerer løbeture. Så hvis man synes at det er ret så kedeligt at løbe på løbebåndet i  fitness centeret, så vil EasyRun være en stor hjælp. Tag høretelefoner på og start EasyRun og brugeren vil nu høre lyden af en smuk Park med vinden i træerne, rusken i busken, hunde der løber, andre løbere som hilser på en og meget mere! - der er også mulighed for "City" mode og "Zombie Park" mode. 

Linkhttp://goo.gl/Sl9rcd

Den har ikke været ude så langt tid endnu.

Jeg har brugt facebook ads til at reklamere for appen end til videre. Og så har jeg skrevet til diverse sites og youtube kanaler. 

Hvad kan jeg gøre? :) 

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

lige lidt off topic, men bare lyde tror jeg næppe vil gøre det for mig på den måde. Jeg løber meget, men hører musik, tror ikke fugle lyde ville gøre så meget ved at jeg gider løbe mere eller at det bliver sjovere. MEN jeg håber du kan få det op at køre

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter A. Larsen:
Hvad kan jeg gøre? :) 

Først og fremmes skal du undersøge om der er et marked for din APP, inden du smider flere penge efter annoncering.

Omkring selve produktet kunne jeg aldrig finde på at bruge det, og jeg er ikke sikker på der er en eneste i min omgangskreds der vil lytte til vind og vejr, fremfor en god gang musik til træningen.

Så herfra er rådet at du skal tage ned i nogle træningscentre, og pitche din APP for folk og spørge dem om det er en APP de kunne finde på at benytte. Dette er noget du burde have gjort fra start, men bedre sendt end aldrig. Resultatet vi vise dig om du overhovedet skal gå videre med dit projekt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke Adwords og Facebookreklamer er vejen frem. Du bør nok gå efter noget mere målrettet markedsføringhjemmesider om samme niche.

Du kan eventuelt oprette et bannerprogram hos http://www.partner-ads.com/ , hvor det er billigt at komme i gang, og tilbyde det til de mange løbesites.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)