Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til bogføring i Dinero

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venlige Aminoer

Jeg har startet en butik og bruger Dinero som mit bogføringsprogram.

Jeg har problemer med simpel bogføring af mine salg.

1. hvor bogfører jeg mine salg henne i Dinero? Jeg laver et samlet bilag for mine salg for dagen, hvor nogle er kontant ( kasse) og andre er dk (bank) men når jeg skal bogføre i kassekladden har jeg kun 1 valgmulighed...???

mvh en fortvivlet forretningskvinde

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Overordnet skal du måske søge noget ekstern hjælp da der kan være meget andet der driller, (behøver ikke være dyrt at hitte en ekstern der kigger med i begyndelsen) men elles må du jo kopiere din kassestrikkel eller hvad det måtte være og lave to bilag der viser klart hvad der er bank og hvad der er kasse og dermed to bogføringer - eller det kunne være at det skulle være en bogføring for hver transaktion - ikke til at sige ud fra det du beskriver - men det kunne sagtens være tilfældet

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit hurtige svar og så bliver jeg alligevel lidt forvirret for når jeg følger den tråd du linkede til står der ( når man klikker på ?)" at finans bilag er når man flytter penge fra den ene konto til den anden og ikke et køb/salgs bilag" og det er jo det jeg skal benytte den til.

Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John 

tak for dit hurtige svar :-)

Det kunne også være en mulighed som jeg overvejer, at føre to slags bilag. 1 for kontanter og 1 for dk. Min meget dyre revisor har prøvet at forklare mig hvorledes jeg kunne gøre det i et samlet bilag, men det giver ikke nogen mening når jeg sidder med mit regnskab en sen søndag aften

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville også sige, at du måske skulle leder efter ekstern hjælp. Det lyder lidt som om det ikke helt virker som du gerne vil :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)