Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af første webshop

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lyngsøe

Jeg har arbejdet det sidste halve år, på netop at lave jo både den billigste og nemmeste måde, at starte webshop på.

Det kommer til at hedde Shop7, og bliver en gratis webshop som alle kan sætte op på omkring en 30 min.

Shop7 bliver gratis, og giver dig systemet, hosting og betaling, men derudover skal du også havde et domæne navn, det koster 100-200 kr. som er de samlede omkostninger for at starte op.

Vi går i beta-test om et par dage, og håber på at havde en version klar om en månedstid.

Tilmeldt 26. Aug 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby

Det lyder som noget jeg kunne være meget interesseret i. Har du evt. en hjemmeside, som du kan linke til, hvor jeg kan læse mere?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:
Vi går i beta-test om et par dage, og håber på at havde en version klar om en månedstid.

Det begynder at virke lidt anstrengende med alle de reklamer for din gratis webshop som er lige om hjørnet. Og hvis det går som sidste gang du skulle lancere et produkt, varer det vel flere år inden der kommer et brugbart resultat ud af det. Hvad med at vente med at reklamere over for alle de her nybegyndere indenfor webshops, indtil du rent faktisk har noget reelt at tilbyde dem. Ellers går det jo bare som sidst, at vi skal høre på de utilfredse kunder her på Amino.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyngsøe:
Hej Lundsby

Det lyder som noget jeg kunne være meget interesseret i. Har du evt. en hjemmeside, som du kan linke til, hvor jeg kan læse mere?

Det er som sagt meget tidligt i forløbet, men du kan følge med på http://www.shop7.dk , den vil løbende blive opdateret.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Lundsby:
Vi går i beta-test om et par dage, og håber på at havde en version klar om en månedstid.

Det begynder at virke lidt anstrengende med alle de reklamer for din gratis webshop som er lige om hjørnet. Og hvis det går som sidste gang du skulle lancere et produkt, varer det vel flere år inden der kommer et brugbart resultat ud af det. Hvad med at vente med at reklamere over for alle de her nybegyndere indenfor webshops, indtil du rent faktisk har noget reelt at tilbyde dem. Ellers går det jo bare som sidst, at vi skal høre på de utilfredse kunder her på Amino.

Hej Michael

Jeg er bange for at du er så negativ en stakkel, at jeg ikke ser noget formål i videre dialog med dig.

Hvis man er interesseret kan man her: http://www.amino.dk/forums/t/216886.aspx#1431483  læse den sidste tråd, hvor du prøvede med dine små spydigheder.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:
ikke ser noget formål i videre dialog med dig.

Ja sandhedden kan jo være svær at forholde sig til. Så må vi jo bare håbe det går bedre for dig den her gang.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyngsøe:
Tak for de detaljerede svar. Mht. den guide som blev posted, kan det så ikke gøres billigere? Så vidt jeg kan se løber det op i over 1000 bare for opsætningen af hjemmesiden. Er der ikke et billigere alternativ?

Hvis du hentyder til den guide, som jeg linkede til, så ved jeg ikke helt, hvor du får 1.000 kr. fra. Du skal som min. have et domæne og hosting. Herudover kan du vælge at købe et Wordpress tema, som er bygget til WooCommerce. Men det sidste behøver du ikke. Du kan sagtens anvende WooCommerce i andre temaer, det bliver bare lidt mere besværligt, hvis  de ikke er bygget til det. Hvis du sparer pengene til et tema, så betaler du ikke mange penge for det. Men jeg vil nok vælge at bruge omkring 300-500. på at få et tema, hvis du vælger WordPress løsningen.

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville sige du prøver at lære alt om seo og opsætning af webshops selv,. så bliver det en hel del billigere at starte din første webshop op. 

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft gode erfaringer med TDC webshop - der har været god support.

http://www.tdchosting.dk/online-shop/cloud-software/webshop/sammenlign-pakker/

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.  et nemt alternativ til opstart af webshop er at www.wix.com her kan man oprette webshop med betalingsmodul gennem flere forskellige aktører.  nemmest er nok at bruge Paypal modulet. så kan man tage visa og mastercard samt et par stykker andre. hvis du vil have dankort betaling på din side kan det også godt lade sig gøre, men her skal du først have oprettet en konto hos Nets. via dit danske virksomheds-registreringsnummer. da dankortet kun er for dansk registrerede virksomheder. wix har som regel en uge hver måned hvor der er 45% rabat på listeprisen og så kan et årsabonnement fåes for 127 dollar... samtidigt får man 50 dollar til at reklamere på facebook og 75 dollar til google ads.  så pengene kommer faktisk hurtigt hjem igen. på wix.com har de mere end 2000 færdige teamplates som kan benyttes kvit og frit. hvor man teknisk set kun skal ændre tekst og så selvfølgelig sørge for at putte varer ind i shoppen. man kan selvfølgelig skifte udseende og billeder på siden.  eller man kan designe sin side helt fra bunden som vi har gjort med vores side...    www.yiamor.com  her kan du se hvad man kan lave og i løbet af et par dage er det hele oppe at køre. 

hvis du vil vide mere kan du på vores hjemmeside bruge kontakt formularen husk at skrive dit telefon nummer så ringer jeg dig op.

mvh yiced

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)