Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontanthjælp

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg er desvære røget på uddannelsehjælp, og tænker konstant på at vil starte en lille webshop op, med salg af Postkort, det er jo ikke meget omsætning jeg forventer, da postkorts markedet jo er ret lille.

-Hvad er reglerne=?

-og hvordan laver jeg regnskab når det ender med så små beløb

hjælp

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Din ide' kunne du måske med fordel gemme til bedre tider, hvor du kunne have webshoppen som en hyggelig hobbyvirksomhed. Hvis jeg var dig lige nu, ville jeg nok bruge al min tid og fantasi på at hitte på noget som kunne give brød på bordet.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

du skal tale med kontanthjælskontoret om hvad du må. Till det skal du ha et rimeligt gennemsigtigt budget så de kan vurdere om de kan gennemskue økonomien og kan se at du ikke stikker penge i lommen som kontanthjælpen ikke kender til

Derefter sker der en modregning af dine indtægter i kontanthjælpen og det kan kontanthjælpskontoeret hjælpe med

Jeg tror ikke du kommer i problem med momsforpligtelse da du som du beskriver det ikke kommer over noget der ligner 50.000 kr i omsætning på en 12 mdr periode

Regnskab skal føres uanset beløbsstørelsen, indtægter og udgifter som skal vise dit resultat

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)