Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af restaurant.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Kunne godt tænke mig at starte en restaurant en dag, hvor jeg kan arbejde med regnskab og som leder. Og måske have flere restauranter i DK.

Skal høre jer om i kender nogle gode kurser i regnskab/skat/moms/ansættelse kontakt osv. Altså alt det man skal vide inden man starter virksomhed, og det helst være gratis.

Mvh Kevin

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er eller om du har relevant erfaring indenfor restauration branchen.

Men en start er at have minimum 5-10års erhvervs erfaring inden du starter egen restauration.

Jeg arbejder selv inden for dette felt og har min egen natklub hvor jeg tager mig af alt det ovenstående og det har ikke kostet mig en krone, det er bare at søge informationerne selv. Skat - selskabsstyrelsen holder kursus i moms/skat osv. Ansættelse kontrakter kan du får fra d-r-c det kræver dog du er medlem. Regnskab er bare at gå igang med et program og voldtage deres support, koster dog lidt. Det hele er rimeligt overkommeligt hvis man gider lidt.

Tilmeldt 10. Mar 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak vil undersøge det nærmere på skat.dk

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som en del af din uddannelse til manager af en restaurantkæde bør du læse bogen KickStart din restaurant. Den er et must for alle, der vil drive en restaurant professionelt.

mvh

Mogens

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du starter en restaurant fordi du vil lave regnskab, bør du nok starte noget andet :-) Du skal brænde for det virksomheden laver ellers bliver det ikke godt.

Men "Dunkin donuts" starter i Danmark så måske det var en mulighed med at blive franchisetager.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)