Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indspark ønskes - Vil du på messe eller udstilling, men har ikke tiden

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle Aminoer!

Jeg har valgt at trække lidt på jeres erfaringer og viden, da jeg selv mener det er en god ide jeg går med. 

Men vil da gerne høre om der var nogle der ville benytte den.

Jeg har oplevet hos en del iværksættere (kan være jeg tager fejl) at de rigtig gerne vil på udstilling eller masser for at promovere sin virksomhed.

Men tiden er der bare ikke til alle de ting man skal forbedrede op til sådanne en omgang.

Der er det at jeg har ideen. Jeg vil tilbyde at hvis man som iværksætter f.eks gerne vil på f.eks Roskilde Dyreskue med en stand så vil jeg gerne tage mig af alt det der skal til.

Der skal jo laves en del

hvordan skal standen se ud?

hvilke brochurer  skal man havde med?

hvor mange folk skal der være der?

osv.

Alt dette er mange gang uoverskueligt 

Ville i som iværksætter benytte jer at sådanne en service?

Håber i kommer med nogle indspark

Go´ Påske

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Det kunne godt lyde som en god ide. Ud over alle de praktiske ting, er det dog vigtigt at du også sætter dig rigtig godt ind i det produkt du vil vise frem. Lige meget hvor flot en stand man møder på en messe, er det de personer der præsenterer produkterne, der i sidste ende sælger noget.

Hvis du vil gøre det godt, kan du f.eks.
Forlange en oplæring i produktet i forvejen.
Aftale at en virkelig kyndig person enten er til stede, eller står klar ved telefonen, så længe messen har åben.

Husk lige, at for mange iværksættere er det ikke kun tiden der er et problem. Det kan være skræmmende at påtage sig en sælgerrolle, og at være 'på' en hel dag. Det tror jeg du/i kan hjælpe med.

Held og lykke med ideen, jeg tror den godt kan bruges.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Viggo Poulsen:

Hvis du vil gøre det godt, kan du f.eks.
Forlange en oplæring i produktet i forvejen.
Aftale at en virkelig kyndig person enten er til stede, eller står klar ved telefonen, så længe messen har åben.

Husk lige, at for mange iværksættere er det ikke kun tiden der er et problem. Det kan være skræmmende at påtage sig en sælgerrolle, og at være 'på' en hel dag. Det tror jeg du/i kan hjælpe med.

Mange tak, det er en ting jeg ikke lige har tænkt over. men det ville da være det mest rigtige. og Ja tror også at mange iværksættere står lidt der hvor de er dygtige til det de laver men at få solgt produktet på en messe nok ikke lige er deres stærkeste side.

Ja jeg vil arbejde videre hvis der er flere der har indspark er i velkommen

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)