Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan kan man få mere salg?? . (webshop)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Dec 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer, Jeg har hjemmesiden nicedeal.dk .. den er klar med at sælge og mangler intet, udover kunder. Hvordan får jeg kundernes opmærksomhed. og hvordan får jeg salget til at stige.. p.t køre den på dropship.?

mvh mohamed.

skriv hvis du skal have mere info for at kunne hjælpe :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 02:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu kommer kunderne ikke bare af sig selv. Så du må jo igang med noget markedsføring.

Når det er sagt, så lad os antage, at kunderne kommer ind på siden. Jeg synes personligt, at siden er lidt kedelig uden noget personligt præg. Jeg kan desuden ikke rigtig finde ud af, hvad det er den vil. Der er få produkter og dem der er har ikke noget med hinanden at gøre. Derudover er der reklamer for dæk? Jeg kan godt se, at det er en slags dealsite, men mangler lidt et eller andet personligt touch.

Din "om Nicedeal" menupunkt er også irriterende med det der dropdown imo.

Du bør også rette en masse sproglige fejl. Se for eksempel din sidetitel på siden "Gadgets" "Fin din deal her". Der mangler et d.

På nogen sider er der en indkøbskurv i venstre side er der ikke. Jeg synes der er lidt sjusk på hjemmesiden rundt omkring, som du bør rette. Som en mindre detalje bør du også få fjernet index.php, som er på alle dine sider.

Du bør også lave en email-adresse der passer til siden i stedet for at bruge en outlook adresse.

Hjemmesiden er i øvrigt responsive, men en meget dårlig en af slagsen. Du bør få dette rettet eller alternativt gøre, så den ikke er responsiv. Hellere en ikke responsiv side end en der skalerer dårligt og ødelægger oplevelsen på nogle enheder.

Det hele er selvfølgelig ment som hjælp. Det er dumt at bruge dyre markedsførings kroner før siden er indbydende og troværdig. 

I øvrigt skriver du i betingelserne:

"Hos NiceDeal.dk er fragten altid inklusiv I den pris, som vi oplyser på vores side. Der tillægges derfor ikke, medmindre andet fremgår, fragt."

Men under levering skriver du, at du tager 29 kr for fragt.

Fra Vipperød
Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Emil skriver, vil det være en rigtig god ide at gøre hjemmesiden færdig først.

Du kan jo starte med at gøre den mere personlig. Nu ved jeg jo så ikke hvordan det ser ud med betalings former? Er det mulighed for at betale med kredit kort, eller er det Paypal? Kredit kort betaling er helt klart et plus som mange kender vil kunne lide. Også få en ven til at læse den igennem og få rettet stavefejl :)

Jeg håber at du kan bruge min feedback.

Held og lykke med siden :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig. Hvis jeg skulle købe noget via dig, skulle jeg have brug for en butterfly, en tand-pen eller en fotolinse til en iPhone 4 eller 5. 

Der er ikke noget galt med produkterne, men chancen for at sælge vil nu nok stige, hvis du har varer at tilbyde. Gerne flere og sorteret, så du har et helt afsnit med hver type vare - i stedet for som nu, " en kælling fra hver by" (sådan kaldes det, når man dækker bord med noget, som ikke passer sammen), og det er sådan jeg ser dit udvalg, jeg synes ikke det passer spor sammen.

m.v.h. LoneG

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tillykke med din webshop, men jeg er desværre enig med de andre, der er lidt vej endnu:-)

stavefejl, sikker betaling med evire, er de ikke lukket, var på tv 2, kontakt siden er meget mangelfuld.

 

Der mangle generalt noget tyngen på siden, man skal jo ikke som kunde få oplevelsen af man handler med en der sidder på et værelse;-)

kunderne vil have mere før pengene kommer op af lommen

god påske

/ Bent

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)