Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der et marked for eksklusivt spiritus? Kom med jeres meninger.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Jyllinge
Tilmeldt 10. Aug 13
Indlæg ialt: 122
Fra  Drinkwell.dk Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg vil gerne høre jer lidt ad. Mener i at der er et marked for eksklusivt spiritus? Jeg ved godt at der har været mange opslag herinde mht. leverandører, men mener i at der er et marked for salg af de eksklusive mærker til privat kunde - B2C


Belvedere vodka, Grey Goose vodka, Dom Perignon og Möet & Chandon. Er det noget i selv kan finde på at købe, og mener i at der er et marked for det? 

Jeg glæder mig til jeres svar.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er der - der er jo tonsvis af forretninger som sælger det. Og på nettet er der også fint med udbydere!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Om der er et marked ? Naturligvis er der da det, for alle de produkter du næver sælges jo i stor stil til private! 

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Gammelgaard:

Hej Aminoer

Jeg vil gerne høre jer lidt ad. Mener i at der er et marked for eksklusivt spiritus? Jeg ved godt at der har været mange opslag herinde mht. leverandører, men mener i at der er et marked for salg af de eksklusive mærker til privat kunde - B2C? 


Belvedere vodka, Grey Goose vodka, Dom Perignon og Möet & Chandon. Er det noget i selv kan finde på at købe, og mener i at der er et marked for det? 

Jeg glæder mig til jeres svar.

Nu drikker jeg ikke selv alkohol. Men, der er et marked for alt hvor folk enten kan spare penge, eller leve sig ind i en storytelling. Folk køber handler på følelser.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Lauge:
eller leve sig ind i en storytelling

Jeps du har helt ret i.  Det har en af verdens bedste Gin mærker" Monkey 47" forstået til fulde. I øvrigt en fuldstændig fantastisk gin i den høje prisklasse 385 kr for ½ liter

 http://www.monkey47.com/legal-check/

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et marked for alt, bare man forstår at udnytte mulighederne rigtigt :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)