Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til summasumarum

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminobrugere

Jeg har overtaget posten som kasserer hos Godthåb Borgerforening og Forsamlingshus lige uden for Svenstrup i Nordjylland. I den anledning fulgte regnskabssystemet Summasumarum med som vores gamle kasserer har benyttet. Da Der har været knurren på tråden med den gamle kasserer, virker han ikke til at ville hjælpe mig ind i systemet - så jeg vil høre, om der sidder nogen i Aalborg området, som ville hjælpe en fattig sjæl med lidt rådgivning ind i systemet.

Det jeg finder mest underligt, er at ikke alle muligheder er tilgængelige for mig. Altså der er f.eks. ikke nogen Bilagsikon uden til venstre - har kun de tre først.

Så søger noget hjælp her, alt er kærkommen. 

Mvh Torben Pedersen

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken udgave har du - ikke alle udgaver giver mulighed for bilag

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Versionen vi har hedder 3.7.0

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

pas på med alt før 4.0 og endnu mere alt før 3.8 hvis du kører vista eller win 7 - 8 - vær omhyggelig med kopi af både program og datafil - det kan bryde ned helt pludseligt - før 4.0 supporter de ikke på win 7-8 som jeg husker det

Hvad er problemet - Du har ikonet bilag men ser kun 3 bilag eller?

Man kan se de bilag der er i form af fakturaer som er lavet som faktura eller kreditnota osv ved at klikke på forfaldne osv men jo ikke bilag som bare er tastet via kasseklade

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker mere på om hvilken udgave - der er 4: Privat, StandardProfessionel og Enterprise. De 2 første kan ikke køre fakturering mm.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay - det er en standard version.

Og det er, at jeg i venstre side kun kan se de første tre ikoner altså kasseklade osv. Ikoner som "bilag" kan jeg slet ikke se. Men tror vi gør det, at vi køber online versionen e-accounting og så konterer alle tilbage indkøb og salg tilbage til den 1/1-14.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)