Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris/ros/forslag til forbedringer af hjemmeside søges!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Opdagede lige noget på din side, som du nok gerne vil have rettet. Der er noget galt med din viewport når du kommer i tablet mode. Det virker som om du ikke har en viewport til Tablets, så når man formindsker vinduet, så klipper den grafikken over fra desktop versionen.

 

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Tilmeldt 9. Apr 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune.

Tak for din tid! Jeg tror også det ville være en rigtig god idé, hvis jeg kunne få skabt en B2B platform. Tror du, at jeg ville kunne få en hjemmeside med B2B platform i en ordentlig kvalitet for 5000 kroner?

Og i øvrigt, så holder jeg dig op på dit tilbud med tøjet og skoene :-)

Venlig hilsen Simon.

Tilmeldt 9. Apr 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle I der stadig læser med!

Oprigtigt tusind tak for Jeres feedback. Der var massere af gode råd :-) Jeg er virkeligt i et godt humør, fordi der var så mange af Jer, der gad tage Jer tid til at hjælpe mig.

Jeg har brugt det meste af dagen i dag på at rette til, så det nu forhåbentligt ser lidt bedre ud. I er mere end velkomne til at kigge forbi igen :-)

Ha' det godt, derude!

Venlig hilsen Simon.

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lige denne debat jeg aldrig fik svaret på :)

Til spørgsmålet om prisen. Så er svaret måske? Elance.com kan du hyre en udvikler til 15$-25$ i timen. De giver nok gerne en samlet pris og 5000,- er jo en månedsløn i Asien.

Derudover så er kravet til lækkert design ikke så stort når vi snakker BtB, de fleste indkøbere sidder med systemer som SAP og alle mulige andre underlige grimme layouts fra Kinesere i Tyskland, England osv.

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)