Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris/ros/forslag til forbedringer af hjemmeside søges!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 9. Apr 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg startede i slutningen af sidste år min egen importvirksomhed ved navn Merchant's Harbor Import. De første måneder er gået med administration/læring mv., men jeg er nu ved at være klar til at tage de næste skridt. Jeg har fået kontakt til en fin virksomhed i Europa og skal til at skaffe danske forhandlere. For at få et mere professionelt udtryk, har jeg lavet min egen hjemmeside.

www.merchantsharborimport.com

og en Facebook side med samme navn.

Jeg håber nu, at I vil tage Jer tid til at se begge steder og komme med ris/ros eller forslag til forbedringer.

På forhånd tusind tak for Jeres tid.

Med venlig hilsen

Simon Andrés.

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Det første som jeg ikke helt forstår er hvorfor engelsk og dansk står side om side på forsiden, da du allerede har en knap i toppen hvor du kan vælge sprog. Det giver et forvirret førstehånds indtryk på mig.

Og når du nu har to sprog, så burde du måske gøre det mere konsekvent på alle dine sider, eksv. så er det vigtigste ikke på engelsk, din produkt side.

En anden ting som jeg desværre ser tit er, at du er en enkeltmands virksomhed, men omtaler dig selv som 3rd person flere gange. Så vil jeg langt hellere slå på at du er en enkeltmands virksomhed (som du allerede gør), men gør det konsekvent hele vejen igennem, i stedet for at sige (om os, os), osv.

En sidste ting er design indtrykket. For mig så er de lyse og blå farver ikke synonymt med bære dygtighed og kvilitet. Hvis du kigger på dit produkt farve, grøn, brun, hvid, så er det præcist de følelser og indtryk det giver mig.

Håber du kan bruge det til noget, og held og lykke med dit firma ;)

 

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Tilmeldt 9. Apr 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Jeg kan absolut bruge din feedback. Det giver rigtig god mening, alt sammen. Det får jeg lige kigget på :-)

Mvh. Simon.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simon Andrés:
For at få et mere professionelt udtryk, har jeg lavet min egen hjemmeside.

Det er ikke for at nedgøre dit arbejde, men du bør nok alliere dig med en professionel webdesigner, hvis du vil opnå et professionelt udtryk med focus på dine produkter og kernekompetencer. En hjemmeside er markedsføring med det formål at konvertere besøgende til kunder. Det er du milevidt fra.

Rent opbygningsmæssigt er det en rigtigt dårlig idé at blande dansk og engelsk indhold. Især hvis du har planer om på sigt at få besøgende fra søgemaskinerne. Det bør ændres til en engelsk og en dansk version. Gerne på samme domæne, men opdelt med f.eks. url (/en/, /dk/).

---

Hvis du opretter et job på amino freelancer får du helt sikkert en masse gode tilbud. Det koster som regel ikke ret meget at komme godt fra start med en god hjemmeside.

Undskyld de hårde og ærlige ord.Smile

Tilmeldt 9. Apr 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten.

Du behøver ikke undskylde din feedback. Jeg har jo selv bedt om den :-) Det med sproget er nævnt og det retter jeg til. Det bliver en løbende proces at rette den til, så den forhåbentligt til sidst kommer til at se professionel ud :-)

Med venlig hilsen Simon.

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Nu kan jeg se, at der er flere der giver dig feedback på din hjemmeside. Så jeg giver mig i sving med Facebook siden.

Jeg kunne ønske mig at der står lige mere om produkterne i "om os" teksten. Lige nu står der bare at du importerer. Men hvad importerer du? Du skal kunne skabe et behov hos mig - til at ville købe dine produkter. (eller er det import med henblik på videresalg til andre virksomheder? I partier?)

Forsøg at få gang i snakken på siden. Start med at invitere dine venner forbi og kigge på den. Stil derefter spørgsmål til de besøgende. Ex. "Skal vi tage de blå - eller de brune hjem, til sortimentet?"

Hvad er det du vil tjene penge på? Salg af produkter? Så er det produkterne du skal trække frem. Og gerne på en personlig måde. Hvordan ville du selv bruge produkterne? Hvorfor er de gode? Jeg vil som besøgende ikke være i tvivl om, hvad det er du ønsker jeg skal gøre. Og det er jeg lige nu.

Bare et par tanker.

Hvilket system er din hjemmeside bygget op i? 

Brigitta Mathilde

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt fan af siden desværre.

- Der er ikke et rigtigt logo

- På forsiden er der meget luft under slide.. Jeg vil nok lige få det hele sat lidt pænere og få lidt indhold i footer

- Tekst på om os alt for stort

- Når jeg trykker på engelsk kan jeg ikke ændre tilbage til dansk.

- Måske en kontaktformular

Generelt mangelfuld.. fx kunne du også overveje lidt flere tekster hvis det er muligt?

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 9. Apr 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Brigitta!

Tusind tak for feedback. Jeg kan godt se, at jeg skal være lidt mere konkret. Jeg har tænkt mig at sælge til forhandlere, der skal videresælge. Det skal naturligvis fremgå klart og tydeligt. Og ja, så skal jeg til at være kreativ og kigge på social media markedsføring. Det bliver spændende :-) Jeg ved faktisk ikke hvilket program det er bygget op i. Jeg er, som de fleste nok har bemærket nu, lidt en novice inden for hjemmesider! Det er ONE.COM der har en web editor, hvor man så kan flytte rundt på rubrikker og billeder mv. Synes faktisk programmet er fint at arbejde i, og med de gode råd der er kommet indtil videre, skal det nok ende ud i et godt (i hvert fald bedre) produkt :-) Tak igen.

Venlig hilsen Simon.

Tilmeldt 9. Apr 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer.


Tak for de gode råd :-) Jeg tror jeg venter lidt med at få lavet et logo, men jeg kan sagtens se din pointe. Den mangler. Det med luften er modtaget. Må prøve at få det rykket lidt rundt. Footer tror jeg måske helt jeg udelader. Mine kontaktoplysninger kan jeg jo passende sætte ind på en kontaktside med en kontaktformular, som du siger. Også angående teksten kan jeg følge dig. Det skal udspecificeres lidt og fylde lidt mere (så teksten kan blive mindre). Tak igen.

Venlig hilsen Simon.

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Min anbefaling skal være at du sætter dig ned og tegner din side som du vil have den. Fokus bør være på:

- Produkt, produktsider, kategorier

- Konvertering

- Noget om historien/virksomheden bagved.

Når man som dig retter løbende til bruger du en masse tid på noget du ikke er virkelig god til. Brug din tid der hvor du tjener flest penge, medmindre det altså er ren hobby at lave hjemmesider? Smid 5.000kr. afsted efter en freelancer og giv dem din skitse over opbygning af siden.

Jeg lavede selv min første hjemmeside, men det var ud fra et professionelt standard theme. 1 år efter fik jeg lavet den helt om og det kan altså være dyrt SEO og kundemæssigt at gøre den slags.

Sidst men ikke mindst overvej en B2B platform, hvor dine kunder bestiller online, det sælger meget bedre end at du skal sidde med folk på mail eller i mobilen.

Rigtig god vind med projektet og når du importere tøj og sko der ser modemæssigt fedt ud sælger vi det gerne i shoppen ;)

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)