Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Topliste (chrome udvidelse)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian Blach og jeg har udviklet en lille chrome udvidelse som vi egentlig ikke havde tænkt os at dele, men what the hell. Amino Topliste er en (meget) lille og uofficiel chrome extension som henter toplisterne fra Amino og præsenterer dem på en liste. Formålet med udvidelsen er at gøre det nemmere og hurtigere at få et overblik over de mest populære tråde her på Amino. Udvidelsen er stadig under udvikling - vi modtager gerne feedback og du er meget velkommen til at bidrage med ideer og løsninger på github.

Udvidelsen er naturligvis open source og du er velkommen til at udvikle din egen løsning. Skriv endelig hvis du kan bruge den, så lover vi at bruge nogle timer på at udvikle og forbedre på den. God påske :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt initiativ (y)!

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det. Jeg har allerede fundet den første lille fejl (er nu fixet), så det kan ikke udelukkes at der er flere. Jeg har endnu ikke besluttet mig for hvordan antallet af indlæg og udviklingen i antallet af indlæg skal vises. Det kommer :)

Tilmeldt 18. Apr 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det är en mycket fin idé. Tack. Är du inte snart en uppdatering för kortgebyr.dk och har du tänkt att göra en svenska version? :)

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ikke en ekspert, men hvordan får jeg den derop? Jeg downloadede zip filen, hvad i hulen gør jeg efter det? :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hader github, mange tak haha :-)

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

@Johan. Jeg vil se om jeg kan få opdateret siden i løbet af de næste par timer. Angående en svensk version så skal du være velkommen til at hjælpe med at oversætte siden - skriv til ulrik.moe@gmail.com :)

Tilmeldt 18. Apr 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fedt, fedt, fedt... Kan i ikke lave en version til firefox?
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)