Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om den her ide?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Mar 11
Indlæg ialt: 54
Fra  Flairshare.dk Skrevet kl. 03:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer, 

Jeg stødte lige på dette (geniale) koncept, som for nyligt er startet op i USA. Hvad synes i om det? Det er lidt ala samme koncept, som The Cloakroom. 
Hvis der er nogen der, som jeg, synes at det lyder utroligt spændende og har noget reelt at byde ind med, så må du rigtig gerne skrive til mig på Theis@webdify.dk

www.fivefourclothing.com

Mvh

Theis 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 60
Fra  JS Handel Skrevet kl. 05:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes faktisk det lyder meget spændende. Har aldrig set det før andre steder på nettet.

Jeg kan se, at man sparer mindst 50% i forhold til den oprindelige værdi af tøjet. Men så bestemmer de hvilken sammensætning tøjet skal være i?

Mvh. Jon

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Mar 11
Indlæg ialt: 54
Fra  Flairshare.dk Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jon, 

Altså deres fordel er, at de også selv fremstiller tøjet. Man vil nok ikke kunne tilbyde den samme rabat når man ikke selv er fremstiller, men når man hver måned har en fast kundegruppe, som man sender tøj ud til, så kan man jo foresige hvad man skal have på lager ret præcist. 

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 31
Fra  Things4kids Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en RIGTIG god ide, synes jeg. Kunne godt finde på at "melde" feks min mand til det, hvis det fantes i en god dansk version tilpasset ham.

Men det forudsætter at kunderne faktisk sparer noget på det, udover tid. Også vil jeg mene at det kræver kendskab til branchen og nogle særdeles gode leverandør aftaler :)

Men ja- en fed ide er det da 😀

  <a href="http://www.things4kids.dk">Yes Things4kids- Barnevogne for alle! <a/>

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)