Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg søger feedback på følgende side: Gymform.dk

Jeg skal bare have feedback på hvad jeg kan gøre bedre for at få den til at se mere troværdig ud, skriv, skriv, skriv! 

Og kunne du finde på at handle på den? 

SKRIV ALT HVAD DU HAR AT SIGE OM DEN meget vigtigt for mig

Jeg søger hurtigt feedback da jeg skal have siden lanceret imorgen aften..  

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Stavefejl og gramatiske fejl er der en del af i skal have rettet, samt jeres forside virkelig ikke fortæller ret meget. Et lille billed ude til højre og en helt masse tekst, det skal fremvises meget tydeligere hvad i sælger inden jeg gider læse så meget.

Troværdighed bliver et problem, hvordan skulle jeg tro på at det virker ? - Samtlige jeres før/efter billeder ligger på TONS af hjemmeside, og skylden grunden ikke jeres produkt = MEGET svært at tro på. Fx:

http://chudnij-efektywnie.pl/

"Hanna lost weight 11 kg in six weeks deciding on a weight loss program with Acai Yagoda."

Men ifølge jer at det pga jeres produkt ? - Dette gælder samtlige jeres billeder.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Osama.
Dine billeder så ikke troværdige ud, og når man laver en billedsøgning, ligner det ikke noget "troværdigt" der kommer frem

 

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre skrev, det er svært med troværdigheden. Men produktet i sig selv lover guld og grønne skove, og her har det rigtig svært da jeg ved at det overhovedet ikke virker :/ Og før og efter billederne har intet at gøre med produktet. Ja undskylde hvis jeg lyder lidt sort her, men har tidligere været i trænings branchen, og har set folk få rippet deres pengepung på ubrugelige vidunder trænings dimser..... det bryder jeg mig ikke om.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad de andre har sagt + der er ingen handelsbetingelser. Siden samt produktet virker som et rip-off. Det er jo utrolig svært at få sådan et produkt til at fremstå seriøst og troværdigt, især når der ligger en del artikler på nettet, der ikke ligefrem understøtter jeres påstande om produktet.

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ,

jeg har nu ændret en del på Gymform.dk - søger nu feedback igen inden lanceringen. 

Mvh

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

"Bliv lækker - Om du er dreng eller pige!"

"...Gymform Duo virker til både med at få dig som pige til at få en pænere bagdel eller mave og også drengene til at få pænere mave og arme."


LOL - det er tæt på tåkrummende

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)