Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker feedback på min webshop :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har lige åbnet rygeudstyr.dk, og er stadig igang med nogle små ændringer.. Skriver herinde i håb om at der er nogle der kan komme med noget feedback, gode råd til design, opsætning, brugervenlighed osv.
Så hvis i lige vil tag et kig og vende tilbage med jeres meninger vil jeg være glad :) 

Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du.
Spænderne ide ;-) 
Selv frøene sælger du :)
Men har lige lidt kritik

De steder hvor kategorierne er tomme burde nok fjernes, da det blot ser dumt og trist ud når der ikke er noget der.

Når man trykker syntes godt om, står der ikke jeres facebook navn eller lign, det burde også ændres

Ude i siden hvor de populære vises, hvorfor skriver i 01 og 02 og ikke bare 1-10 ;-)

Og vægte på en ryge side? forstår det ikke :-)

Håber i kan bruge dette til noget 

Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Tak for din feedback, de kategorier der er uden varer er fordi vi venter på at få dem hjem på lager, men god idé at sætte dem offline ;)
Forstår ikke helt det du mener med facebook??
Top 10 tror jeg også jeg ændre til dit forslag (god idé)
Ang. vægte er fordi vi kan udkonkurrere vores konkurrenter med de bedste priser ;)

Håber der er flere der vil komme med lidt feedback :) 

Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man trykker på synes godt om, viser den bare man har liket, men man aner ikke hvad siden man har liket hedder, og der er ikk et link til det :)

Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en kode fra selve facebook jeg har brugt.. ved ikke lige hvad man ellers kan gøre ?? :)

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 31
Fra  Things4kids Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg savner produktbeskrivelser og en eller anden form for tekst omkring lovligheden af rygning (!) og selvdyrkning... Måske skulle du også overveje noget ansvarsfraskrivelse i handelsbetingelserne, tænker jeg.

Ellers en ganske ok side :)

  <a href="http://www.things4kids.dk">Yes Things4kids- Barnevogne for alle! <a/>

Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janne 

Tak for dit svar.
Jeg er i øjeblikket i fuld gang med varebeskrivelser og tilhørene SEO.. Hvad rygning angår kender de fleste reglerne men god idé med hensyn til regler med dyrkning! 

Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Flere der har nogle inputs ? :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)