Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Offensiv i chat?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Www.summerwear.dk Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt se det :) 

Skal jeg lave en helt ny? :) - Det virkede dog også sådan lidt med kun 100 likes.. :)  

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det, at du vil lave en ny af?


Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Www.summerwear.dk Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

En ny facebookside.. :) - Købte for mange likes..

Fra Ringsted
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 188
Fra  Security Danmark Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre skriver er det lidt suspekt at du har så mange likes på så kort tid, når jeg bruger under 30 sek på din FB side kan jeg se at din side er mest populær i Instabull , det er lidt mærkeligt for en dansk side , desuden skal du være opmærksom på at fra den 9/4 til den 10/4 der har du fået godt og vel 3000 likes.

For at vende tilbage til dit spørgsmål , som andre også har skrevet så er det irriterende at en chat popper op i hoved på en , personligt kan jeg godt lide tanken om at den er der hvis jeg har brug for hjælp, men den skal ikke henvende sig selv. eksempel for et par dage side der var på på NEMadvokat.dk og der poppede den chat box op hele tide selv om jeg trykkede den væk , og det var også på alle undersiderne , ikke særlig fedt.

Mvh 

Daniel

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor er det overhovedet, at du vil derud hvor du køber likes? Du har intet CVR nummer, vil til at lave en ny facebookside fordi den første ikke var en succes, har et meget lille sortiment og forretningen går efter eget udsagn skidt. Har du haft en overordnet plan inden du startede det hele, eller er det sket lidt spontant? Betaler du skat af dit overskud, laver du regnskaber, osv? Hvis du ikke kan sige ja til det, så mangler du en plan og noget research. Få det og lav så noget godt fra start af. 

Men husk, fordi at det ikke lykkes først gang, behøver du ikke være en dårlig købmand. Nogengange mangler man bare held, erfaring, eller lidt af begge dele :)

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lukas

En ting som jeg lige vil sige til dig, og som ikke har så meget med chat at gøre er at jeg vil anbefale dig stærkt at få nogle andre billeder på. Dine billeder ser ud som om de er computer genererede og det i sig selv er altså ikke godt nok hvis man gerne vil sælge online. Husk på at billederne er det der skal sælge, og jeg ser det alt for tit på webshops, at netop billederne er alt for små, ringe kvalitet osv. Det giver ikke meget tryghed for mig som forbruger, hvis produkterne ligner noget værre hø.

Bare et råd ;) 

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)