Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hvilken udbyder jeg skal vælge til "simpel" hjemmeside..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

jeg skal til at ha lavet en hjemmeside til mit nye firma. Jeg skal sælge 4 produkter og siden skal ikke involvere webshop med betalingsløsning, men (indtil videre i hvert fald) udelukkende tjene til nogle fede billeder og produktbeskrivelser samt info om produkterne. Hvilke punkter tænker i skal være i menuen? Jeg tænker selv

"Produkter

"Kontakt"

"Om os"

"Forhandlere"

"Pressemateriale"

Derudover skal der selvfølgelig stå CVR nr, adresse og bankoplysninger, er det ikke rimelig standard? Byd gerne ind med punkter jeg kan ha overset.

Og så til det egentlige spørgsmål- til denne relativt enkle hjemmeside, som jeg gerne vil forsøge mig med selv at lave, har umiddelbart ingen erfaring med det,

men håber at flid og stædighed kan hjælpe mig i mål :o) - Hvilken udbyder skal jeg så vælge? Har læst mange tråde herinde med mange forskellige svar, men jeg synes primært de har omhandlet deciderede webshops, og jeg tænker mit projekt er mere enkelt. Så et sted en anbefaling af et theme fra themeforrest og wordpress, og det med en skabelon (som jeg forstår det som at være?) forestiller jeg mig er godt for en hjemmeside-rookie som mig :o)

Håber på lidt hjælp & gode svar :o)

Hilsen Gitte

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

skal du bare have en hjemmeside fordi andre har det ? eller vil du også gerne findes på Google og konvertere de besøgende til kunder ?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte,

Det kunne være en god idé at åbne for privat beskeder. Klik på dit login og derefter "ret profil" og debatindstillinger, i bunden kan du slå dette til. 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte,

Jeg vil anbefale enten Unoeuro.com eller Meebox.net . Begge steder kan du få hjemmesideplads til ca. en 10'er om måneden, og der er one-click install på Wordpress.

Det er mere end rigeligt, til at hoste en simpel hjemmeside, og de kører supergodt.

Held og lykke med din hjemmeside :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)