Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sportsoutfit til videresalg?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino brugere

Jeg er ved at åbne en fitnessbutik, hvor jeg vil sælge kosttilskud, energitilskud mm, samt sportstøj. Hvordan fungerer det med salg af sportstøj? Hvor kan jeg få fat i et større parti til en favorabel pris? Hvad er bruttoavancen på sportstøj ca? Jeg har ikke prøvet noget lignende før så er lidt på bar bund. Skal man bare tage kontakt til en udbyder af sportstøj og får man så en prisliste med indkøbspris overfor vejledende udsalgspris?

På forhånd, tusinde tak for hjælpen.

Mvh 

Jesper Uglebjerg

Fra Vanløse, København
Tilmeldt 9. Apr 14
Indlæg ialt: 1
Fra  ProTekk Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Du skal tage fat i producenterne, for de mærker og produkter du ønsker at forhandle. Hvis der er nogle som har agenturet på det i Dk, bliver du nok henvist dertil. Men vær opmærksom på at de fleste store mærker oftest forventer oftest et minimum køb, for at du kan være forhandler af deres produkter.

Held og lykke

Mvh

Martin

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Det lyder spændende med dit projekt:-)

De fleste producenter vil se en gennemarbejdet plan for hvad du gerne vil, samt et budget over dit forventede salg, nogle af de store producenter har et så højt minimumskøb (600000-1000000 pa) at man skal være med i en kæde for at kunne deltage i købet, men jeg ville starte med nogen af de mindre men gode producenter.

mht avance kunne et regnestykke se sådanne ud:

indkøbspris (ex. Kr 100,- ex moms) x med 2 = Vejl. Udsalgspris ( kr 200,- inkl moms)

De fleste gange nok med ca 2,5 

håber det giver mening og var til lidt hjælp? 

Du er velkommen til at sende mig en pm da det lyder spændende

Dbh

Kasper

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)