Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Påsketilbud Logo eller Banner 449 kr.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vil her komme med et lille påsketilbud. Alle ordre der modtages af aminoer her i påsken giver vi en rabat. Det vil sige du kan bestille et professionelt og unikt logo for kun 449,00 kr. Samme pris gælder også hvis du skal bruge et banner/facebook cover eller lignende. Ordren skal placeres senest mandag på www.getlogo.dk. Spørgsmål kan skrives her eller til pb@getlogo.dk. HUSK at skrive i kommentar feltet at i er fra Amino. Der er referencer på hjemmesiden, men kan sende flere hvis det ønskes.

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Laver i også slides til et slideshow. Skal nemlig bruge 3 grafiske billeder til vores forside.

Mvh
Oliver Pedersen 

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver

Det vil vi også meget gerne være behjælpelige med. Kan du sende et link til den pågældende hjemmeside, så vil jeg meget gerne lave et tilbud på de 3 slides til dig.

De bedste hilsner

Philip

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Philip

Linket er i min signatur ;)

Hvis det er et godt tilbud, så skal jeg om ikke så længe også bruge 3 slides til den svenske version :)

Jeg vil gerne sende dig noget materiale og så kan du måske vurdere om det er en opgave i kan lave.

Mvh
Oliver Pedersen 

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver

Hvis du køber alle 3 slides hos os kan jeg give dig yderligere 50 kr. rabat pr slide. Så den samlede pris bliver 1197,00 kr. For alle 3 slides. Normal pris vil være 1499,00 kr. Du får alle vores normale fordele som blandt andet inkluderer alle de rettelser du måtte ønske vi stopper altså ikke før du er tilfreds.

Mvh

Philip

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad med hensyn til en bannerpakke, med 6 forskellige størrelser bannere - men alle med samme tema, og næsten samme tekst. Hvad er prisen på det?

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sats

Hvis du med samme tema mener mere eller mindre samme banner, men bare med forskellige tekst og evt. varebillede. Så vil jeg kunne lave alle 6 til dig for 299 kr. pr stk. Altså 1794,00 kr. i alt. Du er velkommen til at skrive til pb@getlogo.dk skulle du have yderligere spørgsmål.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Milkwood

Jeg har netop sendt dig en ordre via din hjemmeside. Jeg får derefter en bekræftelsesmail retur, hvor jeg bliver bedt om at indbetale den fulde pris før I påbegynder arbejdet. Men prisen stemmer ikke med det fine tilbud I her har lagt op. Kan du tage et kig på det?

Jeg har skrevet omkring en bogholdervirksomhed.

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Det skal du ikke tænke på. Jeg sender dig en faktura med den rigtige pris til din mail her om lidt. Hvis du sender en kvittering fra din netbank når den er betalt går jeg igang med logoet her i løbet af påsken.

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Så har jeg sendt fakturaen til din mail.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)