Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes - ris/ros til dksommerhuse.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 99
Fra  KanKom Online Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter lang tids finpudsning gik vi for nylig i luften med www.dksommerhuse.dk - en sommerhus søgetjeneste hvor man i een søgning finder ledige sommerhuse hos mange danske udlejningsbureauer samtidig.

Jeg håber, at I vil tage et kig på sitet og komme med jeres uforbeholdne mening om funktionalitet, design, brugervenlighed, forbedringsforslag - ja kort sagt al den ris/ros I kan komme i tanke om.

På forhånd tusind tak for hjælpen!

Nå ja, og hvis I har lyst til at like eller give +1 til siden, så bliver vi også rigtig glade :-)

Mvh. Jonas

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fin hjemmeside til at søge efter sommerhus i Danmark :).

Der var lige et par ting, der faldt mig ind. 

1) Hvorfor er der en knap til at vælge sprog, når man kun kan vælge Dansk ?

2) Når man har valgt et område, og vil klikke Faciliteter af i check-box'ene, er der hammerene irriterende, at siden opdaterer og flytter fokus hver gang man har valgt en facilitet, sålendes at man skal scrolle ned igen. Novasol har det samme problem med deres hjemmeside, og er nok til at jeg ikke gider bruge dem.

3) Prøvede at finde mit eget hus. Lykkes ikke :(. Er der er grund til, at I ikke har Dancenter med som udlejningsbureau ?

Pøj pøj med projektet. 

Fra Vejle
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 99
Fra  KanKom Online Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for din feedback, Flemming - dejligt at du har taget dig tid til det :-)

1) knappen med dansk sprog er der, fordi der senere kommer en tysk og engelsk version, disse sprog er blot inaktive. Men du har naturligvis en god pointe i, at det er overflødigt at der står Dansk, når man endnu ikke kan vælge andre sprog. Så det får vi fjernet, indtil vi er klar med andre sprog.

2) ang. facilitetafkrydsningen så synes jeg faktisk godt om, at resultatlisten hele tiden opdateres, så den altid afspejler de aktuelle valg - ellers skulle man indføre en ekstra søgeknap, som skulle aktiveres efter afkrydsning af alle faciliteter , og det bliver lidt bøvlet, synes jeg. Men det er jo smag og behag :-) har jeg forstået problemstillingen rigtigt, eller overser jeg noget?

3) der vil løbende komme flere bureauer til, indtil videre er der 7, og det giver os foreløbigt over 15.000 sommerhuse i Danmark. Så vi er godt på vej, men arbejder naturligvis videre på sagen :-)

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 31
Fra  Things4kids Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

God ide- og fin side :) Tillykke!

  <a href="http://www.things4kids.dk">Yes Things4kids- Barnevogne for alle! <a/>

Fra Vejle
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 99
Fra  KanKom Online Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Janne, dejligt at du synes om siden - er du slet ikke stødt på noget, som kunne være bedre?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rigtig fin side.. Eneste der faldt i øjnene var efter man trykker på reserver.. Her ser det lidt rodet ud med billede, tabeller osv. 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Vejle
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 99
Fra  KanKom Online Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rosen Kristoffer :-)

Jeg vil meget gerne vide mere om layoutfejlen. Hvilken platform bruger du (pc, mac, tablet, mobil)? Og hvilken browser? Evt. Browserversion?

Er du ikke også sød at sende et skærmbillede, evt. som PM?

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jonas,

Ang. 2, prøv at checke Dancenters hjemmeside. De kan godt finde ud af det, så der er ikke nogen teknisk grund til, at siden skal re-loade hver gang man ændrer en check-box.

Mvh

 Flemming 

Tilmeldt 22. Mar 14
Indlæg ialt: 23
Fra  Dentatours Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jonas.

Generelt synes jeg det er en rigtig flot hjemmeside med en meget intuitiv opsætning. 
Jeg ville bruge hjemmesiden, hvis jeg skulle finde en sommerhus i DK.
Faldt dog over nogle småting :)

1. Når man er inden for at booke et hus, står der i højre side af skærmen "Har du spørgsmål vedr. et hus skal du IKKE kontakte os - kontakt i stedet, det bureau, som udlejer huset". Jeg forstår godt jeres hensigt, men jeg synes tonen er hård i forhold til kundeservice-perspektiv. Hvad med at skrive noget ala "Har du spørgsmål vedr. et hus skal du være hjerteligt velkommen til at kontakte det bureau, som udlejer huset - dé er eksperterne" eller noget i den stil.

2. På forsiden under "http://www.dksommerhuse.dk/search/advanced", synes jeg at "Vælg område" samt de områder man kan vælge, står for sammenklumpet med de faciliteter man kan vælge ovenover. I kunne måske rykke den kategori en centimeter ned eller give overskrifterne "Faciliteter" og "Vælg område" en mere fremstående Font eller en understregning.

3. Når jeg har lavet en søgning på et sommerhus, bliver jeg præsenteret for en masse muligheder f.eks. på den side her:"http://www.dksommerhuse.dk/placering/nordjylland/". Når jeg kigger på de forskellige sommerhuse ser jeg først på billedet og derefter på de fire grå bokse umiddelbart til højre for. I den sammenhæng undre det mig at jeg skal oplyses om husnummeret netop her? Jeg er som udgangspunkt fuldstændigt ligeglad med husnummeret. Måske kunne i ydnytte pladsen til at informere om noget mere relevant og så skrive husnummeret et mere diskret sted eller bare senere i processen.

Håber du kan bruge noget af det.

Held og lykke med projektet :)
Frederik 

Fra Vejle
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 99
Fra  KanKom Online Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming Jahn:

Ang. 2, prøv at checke Dancenters hjemmeside. De kan godt finde ud af det, så der er ikke nogen teknisk grund til, at siden skal re-loade hver gang man ændrer en check-box.

Tak for eksemplet, Flemming - nu forstår jeg, hvad du mener, og jeg kan godt se din pointe. Jeg vil se, om vi kan undgå, at hele siden re-loader hver gang.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)