Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot - Hvad er Jeres erfaring?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg slås stadig med at få min webshop ordenligt i gang. Jeg kæmpet en del med at min konvertering er alt for lav. Her blev jeg overtalt til at tage Trustpilot ind, så folk kunne anmelde/anbefale mig. Jeg var meget usikker på om det var det rigtige træk, men jeg tænkte at jeg godt ville give det en chance.

Jeg fik da også lynhurtigt en positiv anmeldelse med 5 udad 5 stjerner. Super dejligt jo. Men siden da er der bare sket minus. Alle mine kunder får en invitation naturligvis, men jeg har stadig kun den ene anmeldelse. Hvilket efterhånden, efter min mening, ikke ser fandens godt ud, når man hopper ind på webshoppen og så er der et 1! Trustpilot anmeldelse ... suk

Men hvad er Jeres andres erfaring med Trustpilot? Kan en webshop blive for lille? (altså for få kunder) til at Trustpilot har en effekt? Det er jo langt fra alle kunder der gider at bruge tid på at skrive en anmeldelse, hvad enten om de har haft en god eller dårlig oplevelse (Heldigvis har jeg ikke haft dårlig oplevelser med kunder i lang tid) Hvor langt er det mellem Jeres anmeldelser? Skal der 50-100-200 kunder igennem, får at der dropper en enkel anmeldelse ind? 

Jeg har en ide/håb om, at hvis man nu kunne være så heldig at få 4-5-6 gode anmeldelser på Trustpilot. Så vil det påvirke hele siden positivt.

www.happykids.dk

Vh

//pete45

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Henrik !

Hvis du oppe i flettet øverst oppe til højre (debat) skrev Trustpilot. Vi du kunne se mange indlæg omkring Trustpilot.

Dette her: er et af de sidste. 

Jeg tror ikke selv på at trustpilot kan løbe en webshop i gang. Har dog selv lidt anmeldelser fra Trustpilot på www.raad-mal.dk 

Jeg vil anbefale SEO, Adwords, Nyhedsbreve m.m.

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror de fleste kun bruger dem hvis de har oplevet noget specielt ved købet eks. En rigtig god service. Altså noget ud over af hvad man normalt kunne forvente.

Mvh.

Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Jeg tror de fleste kun bruger dem hvis de har oplevet noget specielt ved købet eks. En rigtig god service. Altså noget ud over af hvad man normalt kunne forvente.

Enig.

Det er derfor vigtigt at opfordre ens kunder til at anmelde sin virksomhed på brugeranmeldelsessites. Hvis din nuværende teknik til at få dem til at anmelde ikke virker - så find en ny.

Brugeranmeldelser er tæt på at være altafgørende for ens virksomheds succes på internettet.

For det første fordi at mange kunder direkte søger på brugeranmeldelsessites - en undersøgelse i USA viste at 92 % af de adspurgte læste brugeranmeldelser.

For det andet ranker brugeranmeldelsessites såsom Trustpilot og Google+ rigtig højt i søgeresultaterne.
Eftersom mange personer søger på virksomheder inden de indgår aftaler så vil deres søgninger med høj sandsynlighed vise et brugeranmeldelsessite. En søgning på Happykids.dk viser trustpilot som det tredje søgeresultat.

Husk også at opfordre dine kunder til at anmelde dig på Google+, eftersom det muligvis med tiden vil få indflydelse på din SEO, samt at dine anmeldelser kan sammenkædes med dit website. Se f.eks. en søgning på restauranten "Mash".

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Henrik,

Du har bevæget dig ind i et segment, hvor der er megen konkurrence.

Vi grundlagde i 2002 TrendyBaby - på et tidspunkt hvor konkurrencen var en helt anden. Jeg ville ærligtalt nød gøre det igen. De bedste på Trustpilot har i tusindevis af gode anmeldelser.

Det mest effektive for os, dengang, var nyhedsbrevene der stod for 84% af vores totale salg der var to-cifret (i millioner).

Kim

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for de gode svar

#Kim - Prøvede i husstandsomdelt reklame? Jeg har overvejer det, men ved ikke rigtigt om det er pengene værd.

SEO'en arbejder på fuld tryk, og giver også en pæn del besøgende. Der er min konvertering grad der er for lav og som vi arbejder på for tiden. Her er det mit håb, at hvis jeg kunne få nogle (gode) anmeldelser på Trustpilot at dette kunne hjælpe.

//pete45 :)

og husk nu at nyde påsken :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)