Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du holde på en hemmelighed!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle!

Hvis man har en god idé, skal man så dele den med alle? - hvad skal jeg gøre?

Men idé er internetbaseret, og minder til dels om "trust-pilot".

Alt hjælp modtagers!

Dbh. Jens.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil personligt ikke have noget imod at dele mine gode ideer (som en gang imellem opstår) med andre. Det kan være en god ide på følgende måder:

1. Du får noget feedback på din idé

2. Er det folk der klogere end dig - kan du få gode råd til hvad du skal 'ændre' ved din idé eller hvad du skal beholde.

3. Du får andre øjne til at se på denne idé, og det giver et helt andet synspunkt.


Jeg vil personligt ikke have noget imod at gøre det, men det er selvfølgelige også en religions sag om man vil det eller ej.

Hvis du tænker mht. om den anden part kan holde på 'hemmeligheden' og ikke selv gå ud og lave ideen før dig, så kan i klarer dette med en NDA aftale, den vil sørge for at den anden part ingen ting kan gøre ved denne ide uden din tilladelse.


Men det er selvfølgelige forskelligt fra person til person, hvad man vælger at gøre.

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også anbefale at du bare fortæller om din ide. Hvis muligt så 'face-to-face' i forhold til at skrive den på nettet.

Ang. NDA, så ville/har jeg aldrig gidet bruge tid på at skulle høre og give feedback på en ide, hvis jeg skulle underskrive en NDA først. Dels fordi jeg ikke er så interesseret i at høre ideen, at jeg ville have lyst til at underskrive noget. Dels fordi jeg måske selv tidligere har haft samme ide som jeg med en NDA vil være ude af stand til selv at arbejde videre med.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)