Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilføj <div> i Wordpress

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der ved hvordan man indsætter et <div> til en wordpress hjemmeside og hvordan man placerer denne? Den skal være inden i en anden <div>.

Det er en udfordring som jeg ikke selv kan løse.

Tilmeldt 4. Apr 13
Indlæg ialt: 49
Fra  Firmatøj med logo Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være lidt svært at svare på, når du ikke giver flere informationer, men jeg vil alligevel forsøge:

 

Du kan sagtens indsætte dit <div> direkte i teksten, lige meget om det er et indlæg eller en side du er ved at oprette. Er det her, altså i selve indholdsdelen, eller et andet sted du ønsker at indsætte det?

 

Er heller ikke helt sikker på om dit spørgsmål reelt går på hvordan du bruger <div> eller hvor du indsætter det. Måske du kan uddybe dit spørgsmål lidt?

Firmatøj med logo - økologiske t-shirts og andet firmatøj med eget tryk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne have et <div> til reklamer. Faktisk bruger Amino præcis det samme design jeg prøver at opnå:

Som man kan se på skærmbilledet, er der helt yderst noget gråligt som vel er en div. Så er der mit indlæg i et andet div inden i det grå og så er der også et til div med reklamer til højre, også inden i det grå. Jeg har allerede det grå div og "mit indlæg", men vil nu også gerne indsætte div til reklamer som på billedet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

At tilføje et div må være ligetil, jeg ved bare ikke hvor den skal indsættes henne i hvilken fil. Og er der en metode hvor jeg kan vælge hvor den skal være, da jeg ønsker måske 3-4 af disse boxe under hinanden.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Først tilføjer du CSS i dit stylesheet, der fortæller hvordan din div skal se ud.

Herefter skal du finde ud af hvilken af dine .php filer der skal kalde den og hvor i filen du skal ligge din div ind, for at den vises rigtigt.

Det afhænger lidt af hvordan dit tema er sat op.

Du tilretter med Editor under udseende.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

du kan prøve den her

smide det her  ind i header

<style type="text/css">
div.ad
{
float:left;
width:160px;
margin:0 0 5px 5px;
padding:5px;
border:0px solid black;
text-align:center;
}
</style>

 

der efter kan du i din template bruge den her

<div class="ad">
her skal din annonce placeres
</div>


 

Fra København S
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Biberkopf Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej The Guy:

Det bliver lidt som at læse i kaffegrums, når man ikke kan se din kode.

De nævnte forslag er sikkert hver især fornuftige nok, men forudsætter, at din div ligger et bestemt sted i din sidestruktur.

Så med mindre et af forslagene allerede har løst dit problem, så vil jeg foreslå, at du lægger en URL ud her, så vi kan se den konkrete side, som du boxer med. Dermed vil vi sandsynligvis præcist kunne sige, hvilken CSS-kode, du skal indsætte hvor, for at få trylleriet til at ske.

(Bemærk i øvrigt at mange WordPress-skabeloner benytter de såkaldte widget-områder, hvor man kan tilføje marginale texter og billeder i stil med dit annonceområde. Widgets finder du under Udseende -> Widgets i dit WordPress administrator-miljø.)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Fandt det rigtige sted. Det var i header.php den skulle placeres. Men har nu et andet problem. Boxen viser sig på alle sider. Er der nogen der ved hvordan jeg kan specificere boxen til kun forsiden og ikke dukke på alle andre steder?

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Som Biberkopf skrev, så kan det være svært at svare på, da det afhænger af hvordan du har sat din side op. 

Du kan prøve at putte koden ind i følgende:

if ( is_front_page() ) { // Dit div tag sættes ind her }

 

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv den her

<?php if(is_front_page()) { ?>
indsøt dit div her

<?php } ?>


 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)