Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress og flere sprog?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som er god til wordpress? Der skal tilføjes sprogpakke.

F.eks. afhængig af land skal sitet automatisk skifte sprog til det pågældende land. F.eks logger jeg på fra danmark skal sprog være på dansk. Logger jeg fra sverige skal sprog ændres til svensk. Logger jeg fra Norge skal sproget ændres til Norsk osv osv.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan læse mit lidt gamle indlæg her: http://www.pixelhuset.dk/wordpress-sprogversionering-mine-erfaringer 

Jeg har dog i mellem tiden arbejdet med Polylang og syntes ret godt om det. Men der er fordele og ulemper ved dem alle.

Du kan godt få f.eks. Polylang til at sende folk til den svenske eller norske del af siden, men ikke ud fra hvilket land de kommer fra. Men ud fra hvilket sprog deres browser er sat op til. Så f.eks. er min browser sat op til UK english, og så ville jeg ikke blive sendt ind i den danske del af din hjemmeside.

Tilmeldt 12. Feb 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

OKay, hvad koster sådan noget at sætte op?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hælder også mest til WPML til at styre de forskellige oversættelser.

Men du spurgte også til åbningssiden, der skal åbne på det sprog den pågældende læser er fra.

Der findes et pro plugin som kan styre tilgangen fra en given landekode IP adresse - og altså åbne på svensk hvis det er en svensk ip adresse. Jeg kan ikke lige huske hvor jeg har set det, men vil lede lidt og give dig besked hvis jeg finder det.

Hov fandt det lige... http://codecanyon.net/item/wordpress-geoip-plugin/7439752?WT.ac=category_thumb&WT.seg_1=category_thumb&WT.z_author=ausoft

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Bennie Larsen:
Der findes et pro plugin som kan styre tilgangen fra en given landekode IP adresse - og altså åbne på svensk hvis det er en svensk ip adresse. Jeg kan ikke lige huske hvor jeg har set det, men vil lede lidt og give dig besked hvis jeg finder det.

WPML kan også styre sprog efter den besøgende browsers sprog.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)