Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er andre end ewire?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amio.

jeg har læst at Ewire nu er lukket i Danmark, så ville hører om der var nogen som måske bruger/kender andre betalingservice. så ville jeg rigtig godt hører, hvad de hedder eller få et link.

Forsat god dag.

Mvh. Casper W

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

også lidt om det her: https://www.facebook.com/startupadvise/posts/605494472874223  det korte svar er, at der ikke er andre end NETS tilbage hvis man vil køre rene dankort og dermed det lave kortgebyr for en selv og kunden. Til gengæld kan nets kræve sikkerhed og tage tid, og er det relativt få transaktioner så kan de andre alternativer bruges MEN - sikkerheden er ikke voldsomt i mange fald i forhold om de overlever som selskaber - dog ville jeg anse paypal for ret "sikker"

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 141
Fra  ScanDix Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Engang brugte man Moneybookers / Skrill som alternativ til Paypal, er der ingen som benytter Skrill længere?

For år tilbage, 10 år måske, var fordelen ved Moneybookers at man selv kunne styre betalingsvinduet og der ikke var krav om konto for kunden.

Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 141
Fra  ScanDix Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

tror ikke at brugere skal oprette sig...

Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 141
Fra  ScanDix Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Erkender at jeg stadig er i tvivl om hvorvidt Skrill kræver brugeroprettelse, det er der nemlig delte meninger om og da jeg stadig er i proces med at få oprettet aftalen har jeg ikke kunnet teste det endnu... 

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Skrill har nok verdens dårligste rating på Trustpilot (1,2/10). Jeg har bevidst valgt at fravælge den på kortgebyr.dk, men overvejer at tilføje dem igen. 

Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 141
Fra  ScanDix Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har set diverse reviews og folks desperate vurderinger... men jeg læser også mellem linjerne at mange af dem reelt ikke ved hvad de har med at gøre. De er bare generelt brokhoveder... Jeg har fokuseret på sikkerhed, fleksibilitet og stabilitet hos leverandøren og her ligner skrill altså et godt alternativ til f.eks. paypal...

Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 141
Fra  ScanDix Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

du skal ihvertfald nok lige overveje at fjerne e-wire fra din side... ;)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)