Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra hoved til handel. Hvordan bliver min gode ide til virkelighed ?.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa, jeg er ny herinde, og har ingen erfaring i at sætte ideer i produktion. Er et kreativ menneske med mange gode ideer og opfindelser, men som regl strander det ved tanken. Nu har jeg dog fået en ( endnu en ) rigtig god og super simpel ide men har brug for hjælp vedr. Hvor jeg kan få lavet en prototype, hvad mine rettigheder er ( copyright ), og sidst men ikke mindst hvem der kan hjælpe mig godt igang med at få den markedsført.

I mit arbejdsliv er jeg omgivet af kreativitet ( på hobbyplan ), men har intet kendskab til hvilke tråde og hvem der kan hjælpe min proces igang :).

Jeg håber at høre fra nogle der har lyst til at hjælpe mht rådgivning, tips og fif.

På forhånd mange tak
Fra Skive
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 58
Fra  X-FLEX Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, 

jeg er sikker på at vi i theBA kan hjælpe dig videre med dine ideer. 

Vi arbejder aktivt med at hjælpe de gode ideer videre til at blive en god forretning. 

Hvis du sender mig en mail på morten@theba.dk, så kan vi finde ud af om vi kan hjælpe dig videre.

Personligt har jeg 15 års erfaring med produktudvikling og igangsættelse af produktion. Mine kolleger i theBA har tilsvarende erfaring, dog inden for andre discipliner inden for opstart af en ny virksomhed

Ser frem til at høre dig:-)

vh Morten:-)

www.theBA.dk - morten@theBA.dk - 6161 0604

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)