Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starte egen virksomhed fra bunden

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

kære læsere, tak fordi i giver jer tid til at læse dette og evt svare. mig og min bror har tænkt os at starte vores eget firma. må indrømme at vi er på bar bund hvad angår viden om dette, hvordan bliver vi cvr registreret og hva koster dette evt? og alt andet der høre til. vil meget gerne have nogle gode råd om alt hvad der høre til start af egen virksomhed da vi brænder for det. mvh

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det koster ikke noget at få et Cvr nummer. Den eneste begrænsning, kunne måske være jeres alder. Men tænk jer om inden i vælger et navn og køb et domæne, hvis det ikke allerede er taget. Når i opretter firmaet, bør i måske også lige have i tankerne, at alt efter type af firma, skal i måske betale for affaldsordningen i jeres kommune. En anden ting er, hvis i ikke tjener noget i tiden efter jeres opstart, og ikke har oplyst det til skat. Gætter de sig til hvad i muligvis kunne tjene, og begynder så at sende jer girokort, så i kan betale skat af det de tror i tjener. 

Da jeg for nyligt fik oprettet mit firma, fik jeg også et tilbud fra skat, om at komme på et 2 timers kursus for nye iværksættere. Tag i mod det tilbud. Man får meget god information. 

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor gamle er i Tweakout - for svaret kan være lidt forskelligt om I begge er over 18 eller ej

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du ved, hvad du vil sælge så start med at læse artiklen Gør din virksomhed lovlig. Læs flere af de andre artikler og du vil vide, hvad du skal gøre.

kh

Mogens

Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak svaret den er taget til efterretning :)

Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Og vi er 23 og 25 år. Det firma vi har i tankerne er et rengørings firma med fokus på trappevask til at starte med. Mvh Henrik

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)