Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude aminoner! 
Har pt. 4 ideer som jeg roder med.

Alle ideerne går ud på at jeg starter en Facebook side, skaffer nogle likes, og når siden har fået nogle likes, vil jeg starte en webshop, ud fra siden. Her vil lige komme kort om hvad ideerne er. Holder mig dog fra noget konkret!

Ide 1:

 Det ligger inden for branchen Sport, siden er om en noget indenfor sportensverden, den er helt ny startet, men jeg ser en mulighed for at den kan blomstre meget.

Ide 2:

Ideen ligger indenfor computerverdenen, denne side er også ny startet, her er der også en mulighed for at ekspandere til en webshop, dette er nok mest mulige ide. Siden er også ny.

Ide 3:

Er inden for fødevarer mere konkret slik, siden har 1,8k likes og omhandler et slikemne, siden er inaktiv lige nu, men den burde også kunne få en del flere likes hvis man ved hvordan det skal gøres. Dette er niche indenfor slikken.

Ide 4:

Er den mest løse ide af dem, tror ikke den holder, men vil gerne bruge den udelukkende for at tjene penge på facebook siden og ikke en webshop! Dog har jeg svært ved og se siden i vækst.

Alle siderne er danske og 3 af dem blev startet igår!
Det jeg søger i en partner er

At han ved hvordan Facebook fungere, og hvordan likes bliver skaffet
(Gør helst ikke brug af BOT-Likes)
At han er passioneret for dette.
At han har en mindre viden om E-Handel og hvordan det skal gøres

At han har noget og kunne bidrage med

At han har viden indefor markedsføring!

At han har lyst til at skyde noget tid ind i dette

Meningen med virksomheden er pt, ikke at man skulle kunne leve af det, men mere som en hobby/fritidsarbejde!

Mail mig endelig på Facebooksider@oulook,dk

Eller her på amino

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Det vil være en rigtig god idé hvis du skriver lidt om hvad du er god til. Jeg vil desuden anbefale dig, at holde fokus på et projekt af gangen. Held og lykke med det.

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

De flere bolde i luften var faktisk et råd jeg fik, for så når jeg så hvilken en med bedst vækst, tog jeg den og fokuserede derpå!
Hvad jeg selv kan tilbyde

Innovativitet

Regnskabsførelse/Virksomheds plan
Markedsføring

Er selv ved og studere innovation på Handelskolen, så jeg lærer hele tiden.
Kan dog mere eller mindre lave regnskab nu, dog mangler jeg lidt regler, men det kan der læses op på! 

Fra Kolding
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget spændende idé du har.
Jeg er dog meget kritisk over for facebook og salg over facebook. 

Jeg tænker facebook som et socialt medie, hvor folk er for at være sociale og ikke se på tilbud.

Har nogle spørgsmål:
Hvorfor er det vigtigt at få likes?
Hvor meget konverter fra facebook til salg?
Hvor meget er et like hver?
Hvor mange af de likes ser budskabet? (man kan godt like noget og derefter skjule det) 

I min optik ser jeg flere og flere virksomheder, der vil have mange likes, men, de har ikke tid til at besvare kunderne med spørgsmål. Hvorfor de så stadig går efter mange likes det ved jeg ikke.

Dette er min optik på det. 
Men jeg ønsker dig alt held og lykke med projektet.
Håber du kan bruge mine kritiske spørgsmål til noget :)
Dette svar var ment konstruktivt :) 

Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels Petersen:
Har nogle spørgsmål:
Hvorfor er det vigtigt at få likes?
Hvor meget konverter fra facebook til salg?
Hvor meget er et like hver?
Hvor mange af de likes ser budskabet? (man kan godt like noget og derefter skjule det) 

Likes er vigtige i den forstand, at det er dem jeg vil bygge virksomheden op omkring, det er dem som skal være mine første kunder

Tror ikke at mange af dem som liker vi købe noget fra webshoppen men der er nogle (vil jeg tro&self håbe)

Et like vil jeg ikke sætte pris på, for nogle køber andre gør ikke, et like er det værd, at det er en potentiel køber

Har en side med små 25 likes, her har allerede 250 set opslaget (mange har ikke liket siden)

Virksomheden er bygget op omkring facebook siden, Virksomheden vil ikke blive startet før nok indenfor målgruppen har liket siden.
HÅber dette besvarede det lidt!
Ellers må du skrive!
Vi gerne have ris og ros, da det jo gør en bedre 

Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Forretnings ideen er sådan set enkel og hvad der skal gøres

Den lyder således

Her har jeg fundet 4 emner/ting som jeg syntes vi manglede på facebook, samt i diverse webshops, og fordi så mange laver webshop først og betaler meget i reklame omkostninger har jeg tænkt lidt om man kunne undgå det. Det tror jeg man kan på denne måde, dog kræver dette hårdt arbejde da det ikke er nemt at skaffe de såkaldte likes, 

Trin for trin hvad jeg mener jeg bør gøre
(kom endelig med ris og ros!)
Trin 1:
Har oprettet 4 forskellige sider, hver er noget "unikt" og noget folk er interesseret i.
Trin 2:
Skaffe de nødvendige likes! denne fase er jeg nu gået igang med, jeg er begyndt at dele mine opslag, men kan ikke få den nødvendige kædereaktion, da mine sider er lavet på en "falsk" facebook profil, for at holde privatliv og "arbejdsliv" fra hinnanden

Trin: 2½

Finde den med bedst vækst og arbejde med den som hovedprioritet 

Trin 3:

Tjene lidt penge ind via ads på min side

Trin 4:

Starte webshoppen inden for dette område, og bruge de facebook likes til at skaffe mine første kunder

Håber i vil komme med lidt ris og ros til dette! 

Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Til orientering, så hvis man henvender sig og vises som seriøs og det er noget man vil, vil jeg self dele resten af planen med jer, men føler ikke lige for at dele den på et åbent fora, så den info får i senere!
(flere klagede over info omkring dette) 

Mvh FacebookManden 
Kan kontaktes her
Eller på.
FAcebooksider@outlook.dk 

Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden har nu ramt små 200likes (det går langsomt men fremad), men tror i det kunne være en god ide at lave konkurrencer mm?

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Konkurrencer er generelt en fin ide til at høste likes. Mange sider ender dog med at få en helt masse "likers" men de bliver ofte aldrig kunder. Vi stoppede i Januar med konkurrencer men belønner i stedet gode kunder og dem der skriver meget på vores væg.

Mvh. 

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har skam helt ret, men hvis der kan høstes lidt likes på det område, sådan det måske kan skabe en kædereaktion, tror jeg at det ville kunne lønne sig.
Dog kræver det også at konkurrencer er noget min målgruppe kan bruge, sådan jeg ikke får andre end dem ind. For så er de jo potentielle købere?
Eller noget jeg har misforstået ;)? 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)