Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domænenavn -- Valg

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Apr 14
Indlæg ialt: 37
Fra  Cataclysm-WoW.com Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Først vil jeg lige sige jeg var meget i tvivl, hvor jeg skulle poster dette henne, så postede det lige her.

Jeg har tænkt mig at starte et forum og derefter et andet projekt, vedr. det, men har brug for et godt domænenavn til mit forum. Der kommer selvfølgelig lidt information til det, så i ved, hvad det handler om, kan bruge noget der minder om osv.

Det bliver overordnet et "World of Wacraft Emulation Forum" - Lad mig uddybe, til spillet world of wacraft - hvor der så er lavet (gratis) "privat server" (Prøvet ikke at gøre det for kompliceret) 

Det vil f.eks. have support (hvis du har problemer med at få det til at virke, gerne vil have noget lavet på den, mangler hjælp til databasen, hjemmeside setup, hvordan man laver en server og alt det der".

WoW Server recruitment, hvor du kan skrive om din server i håb om, at få flere folk til at tjekke den ud, forskellige scripts, offtopic talk om alt andet, marketplace osv osv.

Har i nogle ideer? Det skal være på Engelsk. Skal helst indeholde noget omkring det.

Har tænkt på noget som:
emucoach.com, mmocoach.com, mmostorm.com, emustorm.com, emulearn.com. Men jeg håber på at finde mange flere og så finde en top 5-10 og så finde det helt rigtige.

Håber derfor at i bare vil komme med ALT - ALT i kan finde på, også selvom i måske ikke synes det er super alligevel, go on! 

Tak på forhånd!

Fra Kbh.
Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vipperød
Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke selv komme på noget, da jeg ikke er særlig kreativ.. Men mmocoach.com lyder fedt, synes jeg. :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 02:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
Nu kender jeg selvfølgelige ikke særlige meget til det, men jeg fandt da et par foreslag til hvad dit forum kunne hedde.

Mywowforum.com
Thewowforum.com
bestwowforum.com
topwowforum.com
superwowforum.com

Det er selvfølglige bare foreslag, men det er ihvertfald nogle domæner som er frit tilgængelige.

Jeg bruger tit dette tool www.domainsbot.com som giver et par foreslag til et bestemt ord.  Det synes jeg klart du skulle tjekke ud, og prøve at lege lidt frem og tilbage med, der kan du sikkert finde en masse sjove navne for dit forum. God vind derud af med projektet.
Tilmeldt 8. Apr 14
Indlæg ialt: 37
Fra  Cataclysm-WoW.com Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene! :) Har besluttet mig.

Fra Vipperød
Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du fortælle os hvad det blev? ;)

Tilmeldt 8. Apr 14
Indlæg ialt: 37
Fra  Cataclysm-WoW.com Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig.

Det var meningen at det skulle være mmocoach, men kan dog se at der er et ligende navn som ligger nummer 5000 på Alexa som derfor vil forhindre min side i at komme på første pladsen eftersom deres er så populær så det blev emucoach som jeg også er godt tilfreds med! :) 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)