Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en forretningsmakker

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "unge helte" jeg vil skrive fordi jeg syntes selv jeg har fået en god ide, og tror jeg har fundet en niche! Men jeg vil gerne have en partner til dette, da 2 som regel er bedre end 1!
Har pt. 4 ideer som jeg roder med.

Alle ideerne går ud på at jeg starter en Facebook side, skaffer nogle likes, og når siden har fået nogle likes, vil jeg starte en webshop, ud fra siden. Her vil lige komme kort om hvad ideerne er. Holder mig dog fra noget konkret!

Ide 1:

 Det ligger inden for branchen Sport, siden er om en noget indenfor sportensverden, den er helt ny startet, men jeg ser en mulighed for at den kan blomstre meget.

Ide 2:

Ideen ligger indenfor computerverdenen, denne side er også ny startet, her er der også en mulighed for at ekspandere til en webshop, dette er nok mest mulige ide. Siden er også ny.

Ide 3:

Er inden for fødevarer mere konkret slik, siden har 1,8k likes og omhandler et slikemne, siden er inaktiv lige nu, men den burde også kunne få en del flere likes hvis man ved hvordan det skal gøres. Dette er niche indenfor slikken.

Ide 4:

Er den mest løse ide af dem, tror ikke den holder, men vil gerne bruge den udelukkende for at tjene penge på facebook siden og ikke en webshop! Dog har jeg svært ved og se siden i vækst.

Alle siderne er danske og 3 af dem blev startet igår!
Det jeg søger i en partner er

At han ved hvordan Facebook fungere, og hvordan likes bliver skaffet
(Gør helst ikke brug af BOT-Likes)
At han er passioneret for dette.
At han har en mindre viden om E-Handel og hvordan det skal gøres

At han er 16+

At han har noget og kunne bidrage med

Meningen med virksomheden er pt, ikke at man skulle kunne leve af det, men mere som en hobby/fritidsarbejde!

Mail mig endelig på Facebooksider@oulook,dk

Eller her på amino

Fra Ry
Tilmeldt 11. Dec 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en mail

Mvh Markus :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)