Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God ídé eller ej?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i kloge mennesker, har fulgt jer længe herinde og nu har jeg endelig selv sat mig igang med to koncepter, som selvfølgelig ville kræve rigtigt meget af min tid, men ville hører hvad folk har at sige til disse koncepter da jeg selv har stor tiltro til dette, og alt det administrative og markedsføring har jeg styr på. 

Idé 1, min store drøm.

Har altid drømt om at starte en virksomheds som tilbuder personlig service indenfor computer, mobil, tv etc. altså både software og hardware, jeg har to hovedkoncepter til dette. 1: Det skal være "billigt", grunden til dette er , jeg har set priser på mange andre virksomheder som tilbyder at installere Java fx, og jeg synes priserne på dette er utroligt højt(vil ikke nævne pris), men jeg mener jeg kan gøre det 25-50% lavere MED moms, hvis det er det jeg vil, altså der skal være råd for ældre og studerende, såvel som alm mennesker at betale at få hjælp, både online men også fysisk. Da jeg selv arbejde for et firma der giver en form for teknisk support ved jeg allerede priserne og hvor de forskellige firmaer sætter grænserne, og her har jeg det som om jeg kan give en god konkurrence evne. 

2: er skal KUN betales hvis jeg får det til at virker, jeg vil lave en form for garanti, at det skal virke helt, altså man laver ikke noget halvt også siger pludselig at de skal betale ekstra etc. 

Håber i forstår hvilken idé jeg har til denne virksomhed, som til at starte med vil være lokalt(Fysisk) og landsdækkende(online). 

Idé 2: Er mere en hobby idé

Dette er en hjemmeside, som ikke behøves at give profit, men hvor folk kan få gode råd til at oddse. Det skal være betting råd, svar på spørgsmål, og konkurrencer, muligvis en samlet pulje hvor hver person betaler 10.- også laver man i fælleskab et odds, ligesom man kna se nogle lottoklubber gør, dette skal laves som en simpel hjemmeside, hvor alle er velkomne og hvor man ikke bare kan diskutere, men også lytte på de eksperter jeg har til rådighed. 

Tusind tak for at have læst dette, og håber at i synes mine ideér lyder godt. 

Sidste spørgsmål, nogen der kender et sted hvor man kan finde en god ikke så dyr webmaster(er med på at gøre ham/hende partner i firmaet som han/hende hjælper)

Mvh Mogens Knudsen. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)