Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor virker mit danske æ, ø, å domæne ikke på mobile enheder?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved det faktisk ikke, men ved at de lavede nogle opdateringer i browseren i den seneste opdatering vi lavede som gav os nogle andre problemer på vores website, men hvis dem du kender brugte den gamle version af browseren, det kan være at denne seneste opdatering af browseren havde rettelser så Æ, Ø og Å var understøttet i domænenavne, men ved det faktisk ikke.

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne også være hvis domænet var helt nyt, da de besøgende prøvede, men så ville det selvfølgelig virke som dem nu.

Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ene af domænerne er relativt nyt, det andet er ret gammelt... og så vidt jeg ved, har det aldrig virket på mobile enheder før...

man kan selvfølgelig også bare vælge nogle domæner uden æ, ø, å men det er nu engang ikke altid sådan...

Kan man indsætte nogle oplysninger i koden, så browserne evt. bedre kan tolke siderne... ? bare lige en idé... det kan bare ikke passe, at en mobil browser ikke kan indlæse en hjemmesiden.... det er jeg lidt træt af...

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det, så er det ikke noget med hjemmesiden at gøre, men før de kommer til siden, da det er browseren der ikke ved hvad den skal gøre med specialkarakterne, da de skal oversættes til en asci charactere inden adressen(dns) kan slås op for at finde ud af hvor siden ligger henne.

Men er det stadig et problem elelr noget der har været et problem for længere tid siden? Android har som sagt opdateret den interne browser, som ser ud til at fungere, så har de forskellige opdateret til denne seneste har de sikekrt ikke problemer mere.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)