Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Give
Tilmeldt 29. Mar 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvordan starter jeg billigt og nemmest en webshop op?
Jeg ønsker at starte op på fritids interesse og se hvordan det kommer til at gå og derefter udvide webshoppen

Fra København
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 12
Fra  Prisbox.dk Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sandra, 

Det er et meget stort spørgsmål, større end man lige tror, fordi det afhænger af mange faktorer. Hvad er dit budget til at komme i gang?

Du skal jo allerede nu tage højde for, hvis webshoppen skal kunne udvide sig og blive en stor god forretning for dig. Så platformen er meget afgørende, for den udskfiter du ikke bare lige. 

Jeg ved mange er glade for Prestashop og Magento systemerne - men om det er det rette for dig kræver yderligere info om dine planer for projektet. 

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 33
Fra  GO | kiwi Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sandra, 

Ja, der er desværre aldrig nemme svar og der er mange ting at tage højde for, hvis man ikke vil rende ind i problemer når webshoppen skal udvides.

Jeg kender ikke dine behov, men du efterspørger nem og billig. Prøv at se denne her https://danhost.dk/webshop

Nemt at komme igang og til en fair pris.

// Jasmin

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sandra,
her er et par ekstra muligheder:

www.ehandelsfirmaet.dk - her kan du få en webshop med design for kr. 149,- pr. måned, hvis du er til det mere "specialdesignede", så er www.WUUZUU.com også en mulighed ved brug af rabatkoden AM50 får du en komplet shop med design til under 2.000,-

God påske.


Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sandra

Sandra :
Hvordan starter jeg billigt og nemmest en webshop op?

Super godt spørgsmål, jeg har faktisk brugt det sidste halve år, på at udvikle Shop7, til at være det entydige svar på det spørgsmål.

Vi er ikke helt klar endnu, men starter lukket beta-test i næste uge. Så om en månedstid, vil jeg tro at vi har fået produktet gennemtestet og stabiliseret.

Ang. hvor billigt og nemt vi kan gøre det, så bliver Shop7 gratis! og vi regner med, at folk uden e-handels erfaring kan havde en shop oppe at kører på ca. en halv time.

Jeg har gjort rigtigt meget ud af, at gøre Shop7, så simpelt så muligt, fordi jeg syntes at de eksisterende produkter på markedet alle virker for store og komplicerede, når man starter sin Shop.

Men Shop7 har masser af features, men i stedet for at vise brugeren alt hvad systemet kan fra første skærmbillede, så kan de forskellige funktioner aktiveres i vores AppStore.

Du kan selvfølgeligt ikke bruge Shop7, til meget hvis du vil i gang i morgen, men hvis du stadig leder efter shopsystem om en månedstid, så kig forbi.

Held og lykke med dit e-handelseventyr.

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig og min forretningspartner regnede ikke med at vi skulle bruge særlig mange penge på det,
da vi bare ville sælge tilbehør, groft sagt så det således ud i udgifter:

Varer indkøb 30.000 dkk

Hjemmeside 16.000 dkk 

Tekster 1.000-2.000 dkk

Betalingsløsning: Nogle tusinde om året

Erhvervskonto: 750 kr oprettelsesgebyr

Hosting: 2400 kroner om året

AdWords investering ca. 16.000 kroner om måneden,
de kommer så igen i form af en omsætning på ca. 50.000-60.000 kroner 

 

Fra Give
Tilmeldt 29. Mar 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder spændende og en nem og billig løsning til at starte ud på.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har lige skrevet artiklen Min første webshop, og den lægger op til blot at købe adgang til fx Scannets Webshop 1. Så er du i gang og du kan øve dig. 

kh

Mogens

Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  MJ Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sandra,

Shopify.com er måske svaret på det du søger. Det er ganske billigt ($29/md for mindste pakke) og det er lynhurtigt at komme igang med - selv for danskere ;-) De opsætter nemlig moms, osv. for dig. Det er også virkeligt nemt at finde flotte teamaer og opsætte betalingsløsninger hvis man har sådan en.

Founder af hikingwebsitet www.trail17.com

Fra Give
Tilmeldt 29. Mar 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak mark, det må jeg prøve at kigge på :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)