Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsorat til Europaturné

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle amino'er!

Jeg skriver til jer iværksættere, fordi jeg søger et sponsorat. Beskrivelsen ses nedenfor. 

Sponsorat af Europaturne 2014 Beskrivelse:
Vi er seks drenge, som har købt en mindre bus, Ford Transit fra 1998, som skal køre Europa rundt i løbet af sommeren 2014, efter vores graduering fra Esbjerg Gymnasium. Ruten vil primært gå rundt til de forskellige hovedstæder samt andre større, byer her kan blandt andet nævnes, Amsterdam, Barcelona, Paris og Madrid.

Varighed: Turens varighed vil være omkring halvanden måned. Juli -> August.

Branding: Vi vil tilbyde klistermærker/stickers på bussen, hvor jeres firma med evt. information blive vist. Dertil kan andre merchandises blive en realitet, hvis I ønsker således.

Hvorfor: Overnatningerne vil finde sted på campingpladser og i løbet af dagen vil bussen være parkeret i byerne. Vi vil køre på diverse motorveje og gøre stop flere steder, hvor det lokale folk og/eller forbipasserende ser jeres firmalogo + evt. kontaktinformationer. Dertil vil vi også være tilstede ved flere af etaperne af Tour De France cykelløbet.

Sponsorat: Sponsoraterne vil primært gå til brændstof og/eller overnatninger på diverse campingpladser. Ethvert beløb, stort eller lille, vil blive taget imod med åbne arme. Har i andre idéer til sponsorater er i velkomne til at byde ind. 

Praktisk: I kan tilsende jeres folielogo til os, hvis I besidder et. Hvis ikke, kan I tilsende os det ønskede logo og evt. information. Så klarer vi arbejdet. For yderligere information, kontakt os her på amino. 

Mvh. Kristoffer

Nedenfor ser i bussen.

 

Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Vi søger en international virksomhed - dette kunne med fordel være en webshop, der forsøger at markedsføre sig i udlandet. Slet ingen?

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Seriøst ? come on mand, i vil på sommerferie ? helt fint, men så må i bare få penge pungen op og selv betale for det :)

At en bruger ligefrem oprettes herinde, blot for det formål at søge penge, gør det bare endnu mere sørgeligt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Fra  ValQyrie Sports Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Sune Fristrøm:

Seriøst ? come on mand, i vil på sommerferie ? helt fint, men så må i bare få penge pungen op og selv betale for det :)

At en bruger ligefrem oprettes herinde, blot for det formål at søge penge, gør det bare endnu mere sørgeligt.

Det her.

Det er sku liiiige langt ude at bede om.

MVH Sebastian

Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Sune! 
Tak for dit svar og feedback! :-)

Vi søger et sponsorat, og et sponsorat kan indeholde mange ting, og ikke kun penge. Vi kan selvfølgelig godt selv betale for turen, men vi ser dette som en god mulighed for, at en virksomhed kan blive set og bemærket i udlandet. Vi ved godt, at rækkevidden ikke er specielt stor, og derfor forlanger vi ikke store beløber, som kan dække turen, men derimod tager vi med åbne arme imod små ting - dette kunne fx være proteinpulver, kopholdere, parasoller osv. (bare for at komme med et eksempel). Virksomhederne behøver ikke at hoste op med nogen penge, men kan sagtens forære os deres produkter (hvad end det nu er?), som kan forsøde vores tur, og gøre vores tur endnu bedre! Til gengæld sætter vi en reklame på vores bus med virksomhedens navn. 

Jeg håber, at du forstår konceptet, og at du ikke ser os som nogle nærige møgunger. ;-)

Mvh. Kristoffer


 

Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Er sku ked af og sige det men dette ligner blot en drengerøvs tur, og tror der kommer meget drikkelse ind og andet, så mildt sagt, vil det jo ikke komme ud og være den bedste reklame?

Eller opfører i jer som pragt eksemplar og ikke drikker eller lign ;-)?

Det der med tour de france, det hjælper ikke, mange har deres logo, og de bliver ikke set :) 

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Kristoffer!

Tag lige et kig på kickstarter.com i stedet. Det virker mere som det rigtige sted at søge efter "sponsorat".

Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Facebook Manden"! 
Tak for dit svar! :-)

Jeg kan godt sætte mig ind i dine synspunkter, og vi har selvfølgelig også overvejet om der overhovedet er nogle virksomheder, som har lyst til at sponsorere 6 drenge (eller drengerøve som du opfatter os - det er sjovt hvordan man lynhurtigt bliver sat i bås).

MEN, vi satte os ned, og snakkede om hvad turen egentlig skulle gå ud på (druk? oplevelser? kultur?), og hvad vi ville få mest ud af, hvilket resulterede i at vi alle var enige om, at det skulle være en tur, hvor vi skulle opleve så meget som muligt af de forskellige kulturer, ved at være imødekommende og hjælpsomme. Det får man simpelthen mest ud af. Selvfølgelig skal der være plads til at hygge sig med et par øl nogle aftener, men dette behøves tolkes som "meget drikkelse ind og andet". Alt med måde som man siger. Alkohol og kørsel er selvfølgelig bandlyst.   

Men det er helt forståeligt hvis du ikke kan se det som nogen god idé :-) Man bliver jo nødt til at forsøge. 

Mvh. Kristoffer 

Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob! 

Mange tak for dit svar! :-)

Mvh. Kristoffer 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Europaturne:
Hvorfor: Overnatningerne vil finde sted på campingpladser og i løbet af dagen vil bussen være parkeret i byerne. Vi vil køre på diverse motorveje og gøre stop flere steder, hvor det lokale folk og/eller forbipasserende ser jeres firmalogo + evt. kontaktinformationer. Dertil vil vi også være tilstede ved flere af etaperne af Tour De France cykelløbet.

Hej Kristoffer,

Jeg tror at du griber det en smule forkert an. Hvis I kører rundt i eks. Frankrig, og holder på en p-plads, tankstation, campingplads etc., tror jeg at de forbipasserende er ret ligeglade med logoer på en dansk indregistreret bus. Jeg tror ikke at det giver noget som helst.

Den måde I kan skabe noget værdi for sponsorer, er ved at blogge, være aktive på Facebook, Twitter etc. under jeres tur, og få en masse danskere til at følge jeres eventyr. Hvis I får X antal tusinde som følger jer på eks. Facebook, og poster billeder af bussen, sponsorer etc., er der nok en større sandsynlighed for at jeres sponsorer får noget ud af det.

Jeg kører indimellem med nogle sponsormærker på min bil, når jeg deltager i street rallies, og der er aldrig nogen der spørger til logoerne, eller bemærker dem, når vi kører. Men mange ser billederne på Facebook efterfølgende. Og derfor er der virksomheder der er villige til at sponsorere turene.

Jeg kører dog altid selv med mit eget firmalogo på bilen (se billede herunder), og har fået en god dialog omkring mit firma flere gange. Men meget sjældent med tilfældige forbipasserende. Det er som regel med folk jeg har en eller anden forbindelse til.

Mvh Carsten

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)