Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

UnoEuro eller Meebox

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har gennem flere år haft mange sider liggende hos UnoEuro og til prisen kan jeg kun anbefale dem. Deres online support har været hurtig til at svare når jeg har haft kontaktet dem (hvilket er meget få gange da det hele bare kører).

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

WebHosting Support:
Prøv et par gange for at få et korrekt resultat, nogle gange er DNS serveren hos pingdom lidt langsom i optrækket.

Det er ikke pingdoms DNS der er problemet her. Pingdoms tjeneste overholder standarderne og spørger en tilfældig af de delegerede navneservere for domænet, hvis navneserveren er længe om at svare, eller står langt væk, så kan svartiderne for websiden være lange. Det gælder for pingdom men også for den alm. bruger.

Dvs. det nytter ikke noget at dit site er hosted i DK hvis din DNS er i USA.

God Påske
/Brian 

Fra København
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 12
Fra  Prisbox.dk Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan varmt anbefale begge webhoteller, der er på min top 3 over bedste danske webhotel

Alt afhænger af behovet, men jeg ville være meget tryg ved at henvise dig til begge. Opstår der endelig problemer, leverer de begge en god og hurtig service. Det har jeg selv erfaret flere gange. 

Så hvis du ikke allerede har valgt, så slå sten, saks, papir og kom i gang! :)

Fra 8260 Viby J.
Tilmeldt 28. Jan 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for alles jeres svar! 

Jeg har stadigvæk ikke endelig valgt udbyder og jeg der er nogle ting i denne tråd, som gør at jeg stadigvæk er lidt i tvivl. I forhold til UnoEuro, skal jeg være sikker på at der faktueres i Danmark, da jeg synes det er noget bøvl med momsen.

Og personligt så stejler jeg, når en virksomhed (Læs Meebox) går ind i en debat, hvor forbrugeren spørger sig til råds og nærmest direkte går til angreb på andre bruger. Det er lige lovligt aggressiv markedsføring efter mit hoved.

Generelt hører jeg at begge hosts (UnoEuro og Meebox) er lige værdige, men så undrer prisen mig stadig.

For UnoEuro Bronze koster ca. 10 DKK. i måneden, mod Meebox's Prohotel 1 til 99 DKK. pr. måned.

Hvis det viser sig, at jeres erfaring holder stik og begge udbyder er ligeværdige, så får jeg mest for pengene hos UnoEuro...

Hos UnoEuro får jeg 1 GB plads mod MeeBox 10 GB. - 1 GB er rigeligt til mig ;)

Der er ubegrænet trafik hos UnoEuro, modsat Meebox's 1000 GB grænse - Jeg ved godt at der er intet der hedder fri trafik og at 1000 GB. er rigtig meget, men jeg ved også at jeg bliver faktueret 3 DKK. pr. overskreden GB. hos Meebox.

Jeg kan kun få 2 domæner hos Meebox, hvor UnoEuro har ubegrænset

Der er uberænset email konti hos UnoEuro og maks grænse på 30 hos Meebox. - Får aldrig brugt 30, men når man betaler 9 gange mere end konkurrenten, så er grænser latterlige ;)

Ubegrænset subdomæner hos Meebox og grænse på 50 hos Meebox - Det samme gælder her. Prisen kontra grænser

Jeg får 600 DKK til Google Adwords hos UnoEuro, men ingenting hos Meebox - Altid rart med lidt ekstra markedsføringspenge ;)

Alt i alt undrer det mig at prisen er 9 gange højere for et produkt, der stort set (efter jeres mening) er identiske og alligevel er der begrænsinger hos udbyderen der er dyrest....

Jeg må tænke videre ;)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

jimscheel:
I forhold til UnoEuro, skal jeg være sikker på at der faktueres i Danmark, da jeg synes det er noget bøvl med momsen.
Bestiller du fra dansk postadresse, bliver du afregnet dansk moms, i danske kroner, fra dansk selskab, med dansk CVR nummer :)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

jimscheel:
Alt i alt undrer det mig at prisen er 9 gange højere for et produkt, der stort set (efter jeres mening) er identiske

Produkterne er absolut IKKE identiske. Bemærk, at Meebox også har billige webhoteller til 10-20 kr om måneden, og det er nok dem du skal sammenligne med, for at få et realistisk billede af forskellen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Meebox har en fantastisk support, men desværre er de ikke tilgængelige 24/7 ligesom one.com er :-(

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Juhl Jakobsen:

Meebox har en fantastisk support, men desværre er de ikke tilgængelige 24/7 ligesom one.com er :-(

Næ, men til gengæld tilbyder vi support i de timer af døgnet hvor du er vågen - dansk support, vel at mærke. ;-)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det man burde gøre, er at sætte sig ned, kigge på hvad behov man har, og ud fra det vælge den hosting udbyder der passer bedst til ens behov.

Der er udbydere der laver en begrænsning i form af mængden af subdomæner, addon domæner, databaser, men hvis grænserne stadig er mere end dine behov, kan jeg ikke se hvorfor det skulle være et problem.

Det er ikke altid at mere er bedre. Og ja, nogle tilbyder ubegrænset data trafik, men der er en grænse når det kommer til stykket, og det ved vi jo alle, men personligt, ser jeg ikke rigtigt datatrafik som noget man tager utrolig mange penge for, fordi det koster ikke ret meget, derfor personligt, hvis folk har brug for mere trafik, så får de det oftest.

Det er også svært at sammenligne 2 udbydere på deres pris, fordi de levere oftest forskellige services, forskellige steder, og har alle fordele og ulemper, derfor mener jeg også det er vigtigt at man som kunde finder sine behov, og kigger på hver enkelt udbyder, og tager den der passer til ens behov, fordi i sidste ende, så er det kunden der ved hvad de vil have, om en udbyder kan levere det eller ej, er jo så noget man skal kigge på.

Det kan sagtens være en udbyder til 10kr om måneden kan levere det som man har behov for, men samtidig kan det også være man skal have en løsning der koster mere :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Patrick - Meebox:

Andreas Juhl Jakobsen:


Meebox har en fantastisk support, men desværre er de ikke tilgængelige 24/7 ligesom one.com er :-(



Næ, men til gengæld tilbyder vi support i de timer af døgnet hvor du er vågen - dansk support, vel at mærke. ;-)


Jeg ender ofte ud med at arbejde til langt ud på natten - og tilmed nogle gange tage "24-timers" - hvor jeg som meebox kunde godt kunne savne en one.com support.
Dansk eller engelsk er efter min mening ligegyldigt.
Side 4 ud af 5 (50 indlæg)