Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Startede i Nørresundby, ender i Thailand

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 100
Fra  DigitalAalborg.dk Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mit navn er Rami Najmi, jeg er 24 år gammel og arbejder som supporter i Chiang Mai Thailand, for en dansk IT virksomhed der hedder VSI-Group. Jeg kommer fra en dejlig by i det nordlige Danmark, Nørresundby. 

Jeg vil prøve at forklare, så godt som jeg kan, om min oplevelse omkring det med at arbejde i udlandet.

Det hele startede med at jeg søgte et job hos firmaet CM-Network, der i sin tid havde kanon stor succes bla. med deres koncept, PointShop. CM Network manglede en Customer Care Agent til deres afdeling i Dubai, De Forenede Arabiske Emirater. Og da jeg selv er araber, og selv har arbejdet meget indenfor samme fag, fandt jeg det kun endnu mere spændende at prøve det med at arbejde i udlandet. 

Jeg kom til samtale, og fik jobbet! Det var rigtig stort for mig, og jeg var utrolig glad. Jeg følte det her var et springbræt til at komme videre. Ikke fordi jeg var træt af der hvor jeg var, men nogle gange SKAL man gribe den chance livet byder en. 

Nå, men jeg får lejet min lejlighed ud, solgt diverse møbler osv osv. Det hele kørte som det skulle. Jeg havde holdt afskedsfest og sagt pænt farvel til alle venner og familie. Jeg skulle afsted fra Aalborg 1. december, og havde derfor inviteret nære venner og familie til morgenbrød på min fars pub John Bull Pub i Aalborg. Jeg skulle flyve fra Aalborg kl 12, og vi mødtes på pubben klokken 9. 

Præcis klokken 11:20 bliver jeg ringet op med denne nyhed: "Rami, du har desværre ingen grund til at komme til Dubai, da vi ikke kan ansætte dig alligevel".