Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med yourpay

Side 30 ud af 34 (335 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Claus

Tak for dit svar.

Jeg har været ved at rulle vores supportsystem igennem og kan finde en henvendelse fra dig den 2. marts, samt næste herefter er fra 18. februar.
Jeg beklager hvis du ønskede et telefonopkald i weekenden, men vi har bevist ønsket at holde det skriftligt, således det for alle parter er synligt hvornår dialogen er foregået.

Jeg kan, som også tidligere skrevet, bekræfte at vi har haft et problem med en dansk kortudsteder ikke har behandlet VISADankort og visse MasterCard betalinger korrekt, hvorfor de er fremstået som afvist.
Da Yourpay desværre ikke er kortudsteder for kortene, sender vi en besked til pågældende kortudsteder, som skal "Nikke ja/nej" til om betalingerne kan/må reserveres. Når kortudsteder ikke svarer, så siger teknikken automatisk "nej".

Vi har forgæves forsøgt at få klarlagt hos pågældende kortudsteder hvad dette skyldes, dog uden held.

Jeg kan se vores bogholderi skrev til dig den 18. samt 22. omkring udbetalinger, kan jeg få dig til at svare på den e-mail -- så skriver jeg til dem at de skal følge op på din e-mail. Jeg kan ud af mail dialogen desværre ikke se at der skulle være rykket en del gange, men jeg vil bestemt ikke anfægte dette.

Når vi omtaler 20 posteringer, er det så 20 transaktioner eller 20 udbetalinger - det er for mig lidt svært at gennemskue ud af din tekst.

Jeg har nu overtaget din sag: #4647 i vores supportsystem, så jeg vil kunne følge med når der bliver skrevet i den.

Best Regards
Mathias Gajhede
Direktør
Yourpay 

Fra Albertslund
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Gustrado.com Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mathias Gajhede.

Tak for dit svar. Jeg ønskede nu at du gav svar på hvor vores penge er, i stedet for alt det andet.

Ang. kontakt til jer. Som jeg skriver tidligere, et par gange vist nok efterhånden, så har vi bedt om hjælp til bla. hvorfor kunde, når de prøvede at betale, kom tilbage til vores shop, uden at kunne gennem fører betalingen. Jeg tolker at det er det du svarer på, dog er det ikke den fejl vi oplevede, det var nemlig at når kunden trykke på betaling, altså den knap der skulle lede kunde hen til der hvor kunde taster deres kort oplysninger ind, fik de ikke altid lov til bare at starte indtastningen. Så dit svar dækker ikke dette problem syntes jeg.

Ang. kontakt. Jeg er meget glad for du holder døren åben for at det kunne være jer der ikke har svaret tilbage. Her er udskrift fra Telenor, altså mobil, og her fremgår det vist tydeligt at vi har lavet et opring ..eller 10.

13 dags vente tid, (9 dage uden weekender). I havde en tlf. svare på, der fortæller at man skal taste sit tlf. ind så kontaktes man på et tidspunkt....

03.03.2015 10:08

70555678

02:00 min.

02.03.2015 16:45

70555678

01:00 min.

02.03.2015 13:06

70555678

02:00 min.

02.03.2015 11:17

70555678

02:00 min.

02.03.2015 11:16

70555678

01:00 min.

02.03.2015 10:24

70555678

02:00 min.

02.03.2015 10:14

70555678

02:00 min.

02.03.2015 10:13

70555678

01:00 min.

02.03.2015 09:36

70555678

01:00 min.

02.03.2015 09:36

70555678

01:00 min.

25.02.2015 12:14

70555678

07:00 min.

Derudover:

Du skriver:

Når vi omtaler 20 posteringer, er det så 20 transaktioner eller 20 udbetalinger - det er for mig lidt svært at gennemskue ud af din tekst

Mit svar er:

Det er 20 transaktioner der hænger, hvor af nogle af dem først i dag er kommet til at grænsen hvor de skal udbetales, men så tag de første 15 transaktioner der hænger. Hvornår bliver de udbetalt ? Hvornår kommer de sidste?

Så var der spørgsmålet om diff i udbetalingen, på de transaktioner der er udbetalt for.

Jeg gør som du bede om, og det er at gå ind på #4647 og svarer. Det er hermed gjort.

Mathias Gajhede. ...Jeg forslår vi stopper snak om alt muligt andet, og holder fokus på, at vi mangle betaling fra jer, og det skal løses nu. Du få nu fred herfra, og et par dage til at kigge på sagen, og så sørge for at der bliver udbetalt, og lige give en melding på hvornår der bliver overført.

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Matthias Gajhede og andre
Nej – jeg har ikke penge i klemme hos Yourpay, heldigvis. Det er skam nok at jeg har tabt på Ewire. Men jeg har siden begyndelsen af september anmeldt overfor Yourpay at systemet ikke fungerer. Du (Matthias Gajhede) lovede at få sagen bragt i oden hurtigst muligt. Der er bare ikke sket en skid lige siden. Hvis ikke jeg havde været så heldig at råde over en anden indløser, havde jeg mistet grueligt meget omsætning. For os er vintermånederne højsæson. Det er bare ikke godt nok, men nu behøver du ikke skynde dig mere. Sæsonen slutter om en lille måned. Det er fint med injurier - bare kom an. Jeg kan dokumentere hver et ord, jeg har påstået. Det er for banalt, det her - at man skal finde sig i den slags vrøvl. Som sagt, når man vil tage sig af andre folks penge, bliver man sgu nød til at være en anelse seriøs. Så kan det ikke nytte noget at man lover at man vil afhjælpe problemer uden reelt at gøre det. Vi er da ikke i en børnehave.

Tilmeldt 11. Nov 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus.. kan du ik give mig et kald på 20275445.. Jeg vil gerne have en snak med dig om yourpay.dk og dine erfaringer med dem og mathias gejlhede..Mvh Søren Nielsen 

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Til Mattias Gajhede

Hvorfor kan I ikke bare indrømme at I ikke er i stand til at levere en stabil og velfungerende betalingsløsning, som Jeres kunder kan stole på og være trygge ved. I sopper jo stadig rundt i det gamle problem: I kan ikke levere det, I tilbyder. 

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Hold nu op! Hvor yourpay er LAAAANGSOM til at svar tilbage på mails :O

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes de reelt mere?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person
Fra Albertslund
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Gustrado.com Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AP.

Jeg håber du har tålmodigheden i orden.

Vi har ventet i over 90 dage nu på at få svar på bla. hvorfor deres betalings modul ikke virker ordenligt til vores prestashop, samt vi havde bedt om noget så simpelt som et konto udtog, som vi heller ikke har modtaget, trods Mathias lovede at tage sig af det, men vi er jo også bare en lille kunde.....

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

bacardil:
Findes de reelt mere?

Ja ??? det gør de da iflg. denne https://www.yourpay.dk/

Hmm Ja, for alt der står på nettet er korrekt..

Side 30 ud af 34 (335 indlæg)