Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med yourpay

Side 20 ud af 34 (335 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Min Danske Bank er tager også 50 kr, hvis det er i DKK. Letterligt!

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Pengene er indbetalt hos Paymill i DKK og registreret som DKK hos Paymill. På tirsdag ved mere - der er der nemlig payback-day.

Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 06:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for oplysningen :) jeg har ikke hørt at ewire er lukket , det har de da vist ikke oplyst mig.

Hvad så med det beløb man havde stående ?

mvh Torben

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

det er tabt - men på deres hjemmeside kan du se hvem der er kurator. www.ewire.dk og der er navn på kurator og elektronisk anmeldelse frem til 31/8 men forvent at langt mest er tabt

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal i denne forbindelse også lige nævnes, at Ewire, udover at Finanstilsynet lukkede dem, også havde et solidt underskud på -2.993.981 i driftsregnskabet for 2012. Men anmeld endelig kravet, selv om chancerne for få noget er ringe. Os, der har brugt Ewire som betalingsgateway har ved en konkurs formentlig samme status som almindelige varekreditorer. Sidst jeg har været udsat for sådan noget, fik jeg da en cykel, som ingen ville have for mine ca. 50.000, som jeg havde til gode. Jeg har cyklen endnu. Konen kører på den og jeg passer den - det er nemlig en damecykel.Smile

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Ove Peters:
Pengene er indbetalt hos Paymill i DKK og registreret som DKK hos Paymill. På tirsdag ved mere - der er der nemlig payback-day.

Og? Skulle du betale noget ekstra?

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke overblik over det endnu, men vender tilbage så snart jeg ved noget mere.

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske til fleres forundring: Min bank (Arbejdernes Landsbank) tager ikke gebyr for at få penge overført fra Paymills bank (Orgbyo CREDORAX LtD. Malta)! Pengeoverførslen foregår som en hvilken som helst anden. Så vidt jeg kan se, blev det samlede beløb overført i DKK fra Malta. Beløbene blev jo også indbetalt (via VISA el. Mastercard) fra mine danske kunder i DKK. 

Men baggrund i denne erfaring kan jeg kun sige, at Paymill er et godt alternativ til det konkursramte Ewire. Systemet fungerer absolut fint sammen med en OpenCart-løsning (v. 1.5.4). Især er jeg rigtig glad for at kunden ikke bliver videredirigeret til en anden side for betaling. Min egen side går automatisk i https i det øjeblik kunden klikker på Bekræft ordre. 

Ganske vist var det lidt sejt i starten med godkendelsesproceduren - det tog næsten 6 uger, men nu fungerer det bare helt perfekt. Jeg er tilfreds og kan varmt anbefale det tyske Paymill GmbH.

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Amadeo:

Min Danske Bank er tager også 50 kr, hvis det er i DKK. Letterligt!

Det er jo også gebyrbanken. Man siger at de overtog  betalingsringen da den ikke blev til noget i kbh :-)

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har YourPay?

Kan slet ikke komme i kontakt med dem :(

Side 20 ud af 34 (335 indlæg)