Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med yourpay

Side 8 ud af 34 (335 indlæg)
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har spurgt dem om nogle af spørgsmålene og her er et svar:

"Vi samarbejder med en bank, der er behjælpelige med process håndtering af betalingskort. Det er desværre en forretningshemmelighed hvem denne bank er.
Vi har valgt at opretholde dette som en forretningshemmelighed, da vi og banken ikke ønsker forretninger kontakter disse direkte.

I forbindelse med konkursen af vores konkurrent, havde de blandt andet, licens til at behandle elektroniske penge.
Vi har ikke nærværende licens til at udstede en elektronisk pengepung, og opretholder derfor ikke en sådan pengepung på dig som kunde.

Blandt andet havde vores konkurrent det som indestående på din elektroniske pengepung indtil du manuelt valgte at hæve pengene.
I forbindelse med Yourpay, sker transaktionen automatisk, og du kan således ikke "opsamle" transaktioner i en elektronisk pengepung hos Yourpay.

 

Vi overholder de til enhver tid gældende PCI-standarder.
For, ganske kort, at besvare dit spørgsmål, så opbevarer vi ikke kreditkortdata direkte, men dette står banken vi samarbejder med for. Banken er certificeret hertil."

Vi får vores første penge fra dem på Fredag og jeg skal som tidligere nævnt nok vende tilbage med, hvordan det går.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel288:

Jeg har spurgt dem om nogle af spørgsmålene og her er et svar:

"Vi samarbejder med en bank, der er behjælpelige med process håndtering af betalingskort. Det er desværre en forretningshemmelighed hvem denne bank er.
Vi har valgt at opretholde dette som en forretningshemmelighed, da vi og banken ikke ønsker forretninger kontakter disse direkte.

I forbindelse med konkursen af vores konkurrent, havde de blandt andet, licens til at behandle elektroniske penge.
Vi har ikke nærværende licens til at udstede en elektronisk pengepung, og opretholder derfor ikke en sådan pengepung på dig som kunde.

Blandt andet havde vores konkurrent det som indestående på din elektroniske pengepung indtil du manuelt valgte at hæve pengene.
I forbindelse med Yourpay, sker transaktionen automatisk, og du kan således ikke "opsamle" transaktioner i en elektronisk pengepung hos Yourpay.

Lyder rent ud så skræmmende som det overhovedet kan. Vi vil ikke oplyse om hvem der garanterer vore betalinger i forhold til kunden. 

Hvis nogen hopper på den, så har jeg lige fåët lov til at sælge Storebæltsbroen. Højestbydende over 3 mio kan indsætte beløbet på min bankkonto 2261 0xx1 8x2 014 hvorefter jeg omgående sender adgangskode til broens betalingsautomater.

Ved finanstilsynet at det foregår på denne "cowboy" måde med betalingssystemer i webshops i 2014???

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder suspekt, men umiddelbart den eneste mulighed vi har lige pt.

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel288:
 

Vi overholder de til enhver tid gældende PCI-standarder.
For, ganske kort, at besvare dit spørgsmål, så opbevarer vi ikke kreditkortdata direkte, men dette står banken vi samarbejder med for. Banken er certificeret hertil."

Med andre ord. Yourpay er ikke PCI certificeret. Jeg ved ikke hvilken bank de bruger, men hvis drengene fra YourPay selv hoster eller har adgang til at ændre indholdet på betalingsvinduet så SKAL de og deres løsning være PCI certificeret. Netbutikker skal også PCI certificeres hvis de selv hoster betalingvinduet... Jeg er målløs.

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved ikke selv ret meget om alle de her sikkerheds foranstaltninger virksomhederne som yourpay skal tage, men hvis du har flere uddybende spørgsmål til dem må du gerne sende mig en mail så sender jeg den til dem. Har på fornemmelsen de svare mig bedre eftersom jeg nu er kunde, og de gerne viæ holde på mig.

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak mikkel, så fik vi da nogle halve svar, selvom de ikke er en elektronisk pengepung (tilladelse til at udstede elektroniske penge) så kan jeg forstå, de opbevarer dine penge eller sendes de direkte fra den hemmelige bank? Hvis det første er tilfældet mener jeg helt sikkert, at de skal have tilladelse fra finanstilsynet, til at være en betalingstjeneste som opbevarer brugernes penge.  

DERFOR mikkel, når i får jeres første betalinger (forhåbentlig), så få jeres bank til at oplyse, hvor pengene kommer fra, hvis det er fra yourpay, mener jeg som sagt de skal have tilladelse (som ewire også havde, de havde 3 tilladelser), hvis ikke så er afsenderen den hemmelige indløser. Jeg ved ikke hvad reglerne på området er omkring oplysningspligt på indløser, men det kan thomas fra quickpay nok oplyse. Uanset så er det helt hen i skoven at man ikke vil oplyse det, jeg har ALDRIG hørt om det før.

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Arvid Jacobsen:
Er det bare mig der synes at ingen kreditkort-validering er slemt? Man kan indtaste tossede ting uden at der kommer fejlmeddelse tilbage.

2 Muligheder:

1) Youray hoster selv betalingsvinduet, dermed SKAL de være PCI certificeret. Det er de ikke.

2) Betalingsvinduet er hostet af den hemmelige bank, som yourpay siger er PCI certificeret, men det er så teknisk ukomplet, at man ifølge oplysningerne fra Jørgen, kan indtaste tilfældige tegn osv. uden det giver fejlmeldinger.

Uanset så kan man ikke bekræfte PCI certificeringen, fordi de siger indløseren er certificeret men ikke vil oplyse hvem indløseren er. I mine øjne er det her helt galt, er der ikke en fra quickpay eller epay der kan komme på banen og oplyse om man må drive en betalingsgateway på de her præmisser?

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

skanse72:
Betalingsvinduet er hostet af den hemmelige bank

Du mener vel at Yourpay selv hoster og har kodet betalingsvinduet, der så sender kortdata til den "hemmelige" bank.

Jeg synes at kunne se, at der er en validering på dataene, men der er ikke nogen feedback til den der taster forkert ind. Uden at jeg dog selv vil prøve at foretage en testbetaling med eget kort - endnu ihvertfald. Jeg har kun gennemført kortbetalinger med test merchant indstilling.

Egentlig, så føler jeg efterhånden Yourpay er spild af tid. Yourpay har ikke svaret yderligere på mine spørgsmål på mail før påsken. De svarede ellers oprigtigt, men har måske slet ikke tid til at svare mere,

Ideen med en super billig kortbetaling, der på genial vis har skåret fordyrende procedurer fra er sandsynligvis utopi. Jeg ender nok meget snart hos Valitor løsningen med den super ePay rude, 

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville være rigtig dejligt, hvis folk ville stoppe med at teste på vores side. Tror de fleste har prøvet det nu, og vi kan godt lide at holde et overblik med reelle fejlordre og folk der ikke får gennemført betalingen.. ligenu får vi masser af fejl ordre, hvor det er tydeligt at folk bare tester. Intet surt opstød, bare en mild opfordring :)

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Arvid Jacobsen:
Du mener vel at Yourpay selv hoster og har kodet betalingsvinduet, der så sender kortdata til den "hemmelige" bank.

Det er en af 2 muligheder som jeg beskrev. Hvis yourpay selv hoster vinduet så SKAL de være PCI certificeret, det er de ikke efter deres egen udmelding til mikkel. Hvis de ikke selv hoster betalingsvinduet så skal den "hemmelige" indløser være PCI certificeret, det kan man ikke bekræfte fordi yourpay ikke vil oplyse hvem indløser er, dvs. kunden ikke kan bekræfte ved selvsyn at transaktionen er sikker.

Side 8 ud af 34 (335 indlæg)