Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med yourpay

Side 2 ud af 34 (335 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på ingen måde økonomisk afhængig af min webshop. Det er bare en lille hobby-virksomhed, som jeg, i første omgang, kun har tænkt mig at investere ~15.000,- kr. i.

Er det risikoen værd, hvis man kan sige det sådan?

Er der virkelig ingen, der har haft en aftale med yourpay til sin webshop? :-)

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

YourPay ser umiddelbart ud til at have styr på tingene, og har en bedre backend end Ewire havde. Betalings-kortruden ligger i en iframe (et hul). Ved ikke om det er specielt sikkert, men det ser pænt ud, og man kommer ikke væk fra shoppen mens man betaler.

Efter påsken kan det være de får validering på kortbetalingen, så man ikke lissom sender sine kortoplysninger ud i den blå luft Zip it! 

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Arvid Jacobsen:

YourPay ser umiddelbart ud til at have styr på tingene, og har en bedre backend end Ewire havde. Betalings-kortruden ligger i en iframe (et hul). Ved ikke om det er specielt sikkert, men det ser pænt ud, og man kommer ikke væk fra shoppen mens man betaler.

Efter påsken kan det være de får validering på kortbetalingen, så man ikke lissom sender sine kortoplysninger ud i den blå luft Zip it! 

Jeg vil da håbe at det er sikkert, for dine kunders skyld?

Som der også nævnes i den tråd John linkede til, er det altså ingen smal sag at drive et betalingssystem. Det kræver både godkendelse fra Finanstilsynet, og PCI certificering af Nets

Om det er pænere eller ej, siger intet om deres backend. Kan du uddybe det med verificering på kortoplysninger? Som du skriver det, lyder det næsten som et par drenge der har smækket en HTML formular op..

Jeg har ikke undersøgt det særligt meget, men som det også nævnes af andre her i tråden, ville jeg være virkelig påpasselig med at bruge dem. Der er lidt for mange alarmklokker der ringer, til min smag desværre.

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Arvid Jacobsen:

Efter påsken kan det være de får validering på kortbetalingen, så man ikke lissom sender sine kortoplysninger ud i den blå luft Zip it! 

Kan du ikke lige uddybe dette? Jeg står med en stor opdatering af kortgebyr.dk og kan ikke rigtig finde ud af om Yourpay skal på listen eller ej.

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har søgt efter info om yourpay man kan ikke finde det vigtige

Hvem er indløser?

Hvilke kort tilbydes?

Hvorfor er de ovennævnte ikke beskrevet som det vigtigste, det er jo et MUST at oplyse

Skal de modtage pengene eller skal kunden?

Jeg kunne blive ved, Ulrik kan du svare på noget af det? siden du overvejer dem på kortgebyr.dk ?

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Yourpay har valgt ikke at besvare mine spørgsmål om PCI certificering og indløsning. De siger de vender tilbage i løbet af en uges tid, så indtil da kan jeg desværre ikke besvare dine spørgsmål.

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik Moe:
Yourpay har valgt ikke at besvare mine spørgsmål om PCI certificering og indløsning. De siger de vender tilbage i løbet af en uges tid, så indtil da kan jeg desværre ikke besvare dine spørgsmål.

Tak for svar, er forundret over manglen på afgørende information. Men håber du poster noget info hvis du får svar Ulrik.    

Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 81
Fra  United Web Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker som om at Yourpay har været igang med at udvikle deres produkt et stykke tid. Da Ewire så går konkurs vælger de at gøre opmærksom på sig selv, inden de egentlig er helt klar.

Som man også kan læse tidligere i tråden, så er deres priser også en anelse optimistiske, og efter min mening for lave. De kunne jo sagtens tage 3% uden at miste en eneste kunde, da de stadig ville være langt billigere end f.eks. Paypal.

Vi ville rigtig gerne bruge dem i vores cannabisfrø-shop, til udenlandske kort, men vi kommer desværre nok til at vente list.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ulrik Moe:
Jeg står med en stor opdatering af kortgebyr.dk og kan ikke rigtig finde ud af om Yourpay skal på listen eller ej.

Det synes jeg (helt personligt) ikke de skal. Der er flere årsager: 

 No Der er ingen synlig PCI information (som du selv har nævnt)

 No De har endnu ikke afleveret et regnskab

 No Deres adresse er et parcelhus i et almindeligt boligkvarter (Streetview: http://fh.tl/5x)

 No "payment.yourpay.se" er hostedAmazon AWS (og derfor stensikkert ikke i Danmark)

 No Deres adminpanel er ikke SSL-beskyttet! 

 

De fleste af disse ting er jo på ingen måde alarmerende i et normalt startup - men nu er der jo tale om et firma der skal håndtere det absolut vigtigste for enhver virksomhed: indtægt! 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Som uddybelse af mine første test erfaringer med YourPay:

YourPay: "VISADankort, VISA samt Mastercard"

Jeg har indtil videre kun lavet tests, det er ikke farligtSkype-Surprised. Ikke åbnet for betaling. Med Test MerchantID, går det rent igennem, og kan viderebehandles i administrationen. Med Produktions MerchantID vil jeg endnu ikke foretage et test køb, ikke før valideringen er på plads. 

Hvis en betalingsløsning ikke er sikker, er det vel først og fremmest shopejeren der er ansvarlig og hæfter over for kunden.

En fordel med YourPay from for Ewire kan også være, at kunden ikke skal til at læse og acceptere YourPay's betingelser, og så tror de skal tilmeldes, når de bare skal holdes koncentreret om at få indskrevet kortoplysningerne og ikke forstyrres af andre gøremål.

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Side 2 ud af 34 (335 indlæg)