Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med uforlæst potentiale til salg - tidligere omsætning 55-60 pr. mdr.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Solrød Strand
Tilmeldt 22. Sep 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er, 

Jeg har sammen med min partner drevet en webshop, som har et kæmpe uforløst potentiale.
Den er nu sat til salg, fordi vi har gang i en masse andre projekter. Den fik en succes som vi måske ikke havde regnet med, og fik en flot omsætning på 60k+ pr. måned i de bedste måneder.

Desværre havde ingen af os tid til at drive den, som en webshop med det potentiale og af den kaliber bør drives, og det er en skam, da den er ret simpel, men mulighederne er enorme. Den er veletableret på markedet. Den kører over webshopløsningen Shopify, og det kræver derfor heller ikke den store tekniske kunnen. 

Har det interesse, kan jeg fortælle uendeligt meget mere. Vi har også udfærdiget en forretningsplan, som kan tilsendes til de allermest seriøse henvendelser. 

Bud modtages, men kan allerede nu give et praj om, at vi IKKE sælger for 30-40k, da det på ingen måde ville hænge sammen med indtjeningsmulighederne. 

Skriv en PB, og så kan vi tage den derfra. :-) 

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er jeg ikke selv ude i markedet for at købe Web-shop, men for andre potientielle købere vil et link og evt beskrivelse af shoppen (varetyper mm) måske være en god ide ;-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)