Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intet salg? Hvorfor?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side. Jeg syntes dog at dit banner er for stort. Det fylder hele skærmen på min laptop. Gør det eventuelt smallere så man kan se nogle af dine tilbud så snart siden er loadet.

Vil så rose dine slides, jeg syntes tempo i skift passer fint til mit temperement og det er også væsentlige info du kommer med, eks betalingsmetoder osv. Super fint. Samtidig vil jeg også sige at jeg ikke oplever at siden er langsom på grund af dit slide, og det er bestemt også en fordel.

Oppe øverst til højre har du forside, produkter og et punkt der hedder "Hvorfor vælge os". Det er meget giftigt at begynde at fortælle dine kunder hvorfor de skal handle hos dig så direkte. Jeg tror hurtigt det kan få en negativ tanke frem i folk. Det kan også virke som om du prøver at skaffe sympatikunder.

Det var måske bedre med en lidt gammeldags og prof firmaprofil, her forklarer du hvad du laver, hvad du forventer at kunne levere kunden, samt din firmapolitik.

Din prisgaranti virker ikke med den produktportefølje du har. Det er ekstremt billige solbriller fra Indien eller Kina. Havde det været police solbriller eller rayban du havde solgt ville en prisgaranti måske være mere interessant. Men da det er 50.- kroners solbriller som man undskyld jeg siger det, kan købe på stativet ved den lokale kiosk giver det ikke megen mening.

Jeg kunne godt finde på at købe to sæt solbriller på din side til mine unger, jeg syntes dine priser er meget billige, du benytter mit foretrukne betalingsformidling (paypal) og til trods for du ikke har mange produkter endnu, virker det overbevisende for mig. Alternativet for mig til at købe solbriller til mine unger er nogle 149.- kroners spiderman solbriller i føtex, og det er der ikke rigtig nogen der gider :)

Så alt i alt, kæmpe thumbs up fra mig ! 

p.s det med billige solbriller til børn er en niche som jeg tror du vil kunne få en smule succes med. Der er faktisk ikke meget at vælge imellem når vi snakker drenge og piger på 8-10 år, min datter på 8 er for gammel til hello-kitty solbriller og for lille til "voksensolbriller". Det der midt-i-mellem halløj kan være svært som forælder at finde, og de solbriller du fører er lige noget for dem. Deres idoler fra popverdenen har jo sådan nogen på for tiden :)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil tro du kan finde en del svar her:

http://www.amino.dk/forums/t/227206.aspx

det er ikke mange af de råd du har fået, du har taget til dig. Generelt mener jeg ikke man skal stille spørgsmål, hvis man ikke ønsker et ærligt svar. Og man skal ikke bede om råde, hvis man ikke har interesse i at følge de råd man får.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)