Tja. Det kan være du har ret i det :) Tror jeg sætter alt lidt ned nu her om lidt tid :) |
Jeg synes også du har en udfordring med troværdighed. Nu er produktet ikke så dyrt, så det er muligvis ikke dit største problem lige nu. Men hvis du skal til at sælge dyrere produkter, så ville jeg hurtigt gå videre. Der er simpelthen for mange små red flags:
- Hvor er dit CVR
- Kan jeg ikke betale med dankort
- Alle likes er fra udlandet - Hvorfor (virker som købte likes)
- Syv anmeldelser på Facebook. 5 med 5 stjerner og 2 i bund. (Dette er der nok ikke så meget at gøre ved. Kommer naturligt til at se bedre ud)
- Øh du skriver du kan ændre handelsaftalen, og at man derfor skal holde sig opdateret på dem. Du kan selvfølgelig ikke ændre aftalen for de aftaler som er indgået. Jeg ville omformulere eller fjerne det (Der er ingen grund til at skrive det. Aftalen er gældende som den står for det enkelte salg, når en kunde laver et køb. Hvis du ændrer den nye gældende for de køb der indgås efter. Det giver sig selv.)
- Din sidste sætning under reklamation virker som om, der mangler en halv sætning. Stopper efter: "I nogle tilfælde, hvis ting på brillen udvikler sig til noget det går i stykker."
- Din fortrydelsesret virker unødig hård. Du vil have man sender som pakke og gerne som "forsigtig". Det lyder dyrt og unødvendigt for en vare til 49 kr.
- Du skriver overalt en ting som "Leverer inden for 3 dage" - "Dog sjældent 3 dage. "Svarer tilbage inden for 3 timer" - "ofte hurtigere". "Kan gå 36 timer før svar i weekende" - "Sker dog sjældent". Der er lidt for mange gange, hvor der står noget, hvorefter du lige efter siger, at det sker næsten aldrig. Som kunde har jeg det sådan lidt - Enten svarer du inden for 36 timer eller også gør du ikke. Lige meget hvad du skriver efter går jeg ud fra, at der går nok de omkring de 36 timer. Det får lidt modsatte effekt på mig, at du bliver ved med at sige, at det sker sjældent for så ser det ud som om, at du er flov over den tid og gør mig opmærksom på at det er langsomt.
Alt i alt synes jeg der var mange små ting, som bør rettes.
Til sidst ville jeg overveje fri fragt, og så sætte prisen på solbrillen lidt op i stedet. Når produktet koster 49 kroner, så føles fragt på 29 kroner som om det ikke kan betale sig at købe. Så hellere give lidt mere for solbrillen.