Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intet salg? Hvorfor?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Www.summerwear.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :) 

Jeg har for nyligt lavet denne side: http://summerwear.dk/

Dog har jeg intet salg haft på endnu.. :) - Jeg reklamerer en del steder som facebook grupper.

Dog køber de intet.. :) - Nogle der kan hjælpe mig hvorfor :)

Mvh. Lukas.

SummerWear.dk     

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange som åbner webshops op, og forventer at der så automatisk kommer folk ind og køber

Ved at lave annoncer og reklamer i facebook grupper er der måske 0,1% som er interesserede i
hvad du sælger, og ingen af dem har valgt at købe fra din webshop.

Du skal overveje AdWords, dog ser det ud til at der er alt for meget konkurrence til at du vil kunne
hive en skilling hjem der.

Derfor skal du ud og lave SEO, så du kan komme frem i de organiske resultater.

Så du kan starte med at lave en søgninger her på Google efter hvordan du laver SEO. 

 

Fra 8260 Viby J.
Tilmeldt 28. Jan 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det være fordi du kun har ét produkt i 4 forskellige farver?

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja også bliver det ikke bedre af at du har 1 type produkt.

 

Tilmeldt 14. Apr 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lukas,

Som det allerede er nævnt ville det altid være en god idé at lave SEO (Search Engine Optimization) i forskellige afskygninger.

Derudover er det lidt et problem at du kun har 1 produkt i et begrænset farve udvalg.

Jeg brugte lige 1 min. og kunne finde samme produkt til en 10-20 kr. hvor samme model fås i 16 forskellige farver med fri levering og mulighed for 10% mængde rabat. (Jeg plejer dog også at være god til at skaffe fine tilbud på nettet - tidligere indkøber)

Så med mindre du tilbyder dine kunder en eller anden service eller et unikt produkt, eller kan konkurrere på at komme først op på søgemaskinerne som google, bing, yahoo osv. så tror jeg du får problemer med at lave en større indtægt.

Håber dog at det lykkedes for dig og at du finder en god løsning ;)

Mvh.

Christian

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Giv den 3 måneders arbejde med SEO, Adwords og Sociale medier

Derudover bør du nok også lige få justeret lidt på siden. Jeg kan fx ikke finde cvr nummer og er der kun betaling med paypal? Det er heller ikke så godt desværre. Forsiden har meget luft og billederne er ikke skarpe..

Det er lige hvad der faldt mig ind. Håber der kan bruges :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Brøndby strand
Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre også har skrevet har du kun ET produkt i 4 forskelige farver. MEN det som undrer mig aller mest er hvordan du har fået 3.284 likes på facebook? - Du har hellere ingen aktivitet på siden af kunderne. Så jeg kan ikke lade vær med at tro på du har fusket med din side. :) - Du skal ikke undervurdere dine kunder. Så snart at de opdager fusket holder de sig langt væk fra din virksomhed.

Tjek min Facebook side ud: De bedste shisha-Tricks

Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 02:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lukas.

1:   Folk går meget op i at købe "det rigtige mærke" 

2:   Folk vil også gerne købe varen til en god pris.

Men det virker lidt som om dine solbriller rammer ved siden af og ikke opfylder nogen af de 2 ovenstående "krav".

Hvis dine solbriller er en god kvalitet og prisen værd, der kan holde mange år, så skriv noget mere info om byggekvalitet/glasset/Hvor god den er til at fjerne UV-strålingen osv.

Hvis solbrillen bare er en billig kineser kopi som du har betalt en 5´er for så ville jeg mene at prisen er for høj, for så tænker jeg som kunde "Hvad er forskellen på dine solbriller og dem der holder en uge, man køber på et marked?"

Men rigtig god ide med en webshop med sommer-tema. Hvis det var min webshop ville jeg udvide med flere modeller og tilføje solcreme, strandtæpper, badebolde, oppustelige badedyr, små højtalere til MP3/mobil, køletaske til øl/sodavand, drager osv :)

Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Warrior-shoppen Skrevet kl. 02:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gider ikke skrive alt det de andre gør DOG vil jeg sige at jeg ejer 3 webshops og at få kunder er individuelt men et stor krav som webshops ejer er promovering og der er det første SEO og jeg er f.eks. emærket på 2 af mine shops og både på krak og eniro det koster en masse penge, men som webshops handler det om at få folk til at føle sig trygge på din side. Jeg forventer ikke at hvis 100 likes min side= 100 salg men det gør det klart bedre ved at have emærket på sin side da alle kunder kan kontaktet forbuger hotline og hører om vores shop er legal så overvej om det ikke er godt givet ud, Husk et gammel ordsprog det koster penge at lave penge, god påske :)  

Venlig Hilsen

Anders 

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lukas,

Der er mange som har kommenteret det rent e-commerce mæssige.

Det vil jeg undlade at kommentere på.

Din strategi med at lave et åbningstilbud viser talrige analyser er forkert. Når man introducerer noget nyt, vil en rabattering som intro mindske det totale salg voldsomt - ligesom din bundlinie vil bløde.

Her er lidt litteratur om det:

http://hbr.org/2011/01/ditch-the-discounts/ar/1

Kim

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)