Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antal klik hver måned

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino... Jeg sidder og prøver at finde nogle gode søgeord at optimerer mine indlæg på, da jeg for sjovt har prøvet at lave en affiliate side... Jeg bruger Google keyword planner, og prøver at finde nogle relaterede aktuelle keywords som har lav eller mellem konkurrence, det er vel det man bør gøre, man bør vel ikke satse på større volume og større konkurrence som nystartet ?

Det der egenligt er mit spørgsmål er, hvor mange månedlige søgninger på et søgeord bør der være, før det kan betale sig for mig at lave et kvalitets indlæg som der har dette søgeord som target ?

Mvh

Tilmeldt 4. Apr 13
Indlæg ialt: 49
Fra  Firmatøj med logo Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det "dumme" svar er at det afhænger af mange faktorer:
- Hvlken niche er indlægget/din side i?
- Hvor godt konverterer du disse?
- Hvad er gennemsnitssalget pr. konvertering?
- Forventer du at kunne gøre de besøgende til "tilbagevendende gæster"?

Det afhænger som du kan se af mange faktorer, men da de virker til at du allerede har valgt emne/niche for siden ville jeg personligt godt kunne finde på at skive om emner med lavt antal søgninger. Især hvis jeg mener indlægget kan skabe værdi til mine eksisterende brugere. Hvis indlægget udelukkende handler om at få nye besøgende til ville jeg i nogle tilfælde godt kunne finde på at skrive om emner med ned til 50 søgninger pr. måned, hvis f.eks. konkurrencen er lav og jeg enten let kan konvertere eller forventer at kunne fastholde de besøgende.

Firmatøj med logo - økologiske t-shirts og andet firmatøj med eget tryk

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, det er nogle gode pointer.  Det er nemligt generelt min erfaring at finde keywords med middel til lav konkurrence med over 4-500 søgninger om måneden er næsten umuligt, så hvis jeg finder nogle 150-200 søgninger søgeord, så vil du mene at der er ok value sådan overordnet set? 

Tilmeldt 4. Apr 13
Indlæg ialt: 49
Fra  Firmatøj med logo Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det korte svar er: Ja, under de rette forudsætninger (som nævnt I første indlæg) vil jeg mene at det sagtens kan betale sig.

 

Da du derudover, som jeg forstår dit første indlæg, er ny indenfor denne type hjemmesider, så er det bare at komme ud over stepperne og få skrevet nogle indlæg. Den praktiske erfaring med at se hvordan indlægene/siden udvikler sig, samt hvordan de forskellige indlæg konverterer, kan simpelthen ikke overvurderes. Så hvis du kan finde en række emner i det niveau, som passer godt ind i din overordnede niche, så synes jeg helt sikkert det er værd at få skrevet nogle solide indlæg omkring med fokus på kvaliteten.

Firmatøj med logo - økologiske t-shirts og andet firmatøj med eget tryk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)