Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

links som bliver slettet ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Lidt sporgsmaal om backlinks som bliver fjernet.

Jeg har faaet lavet et link paa en daarlig side for 1 aars tid siden. Det éne link har nu givet mig over 700 backlinks fra denne side. En anden side med samme eksempel har jeg over 200 links fra.

Det er med en link profil paa bare 1900 backlinks til min side. Saa disse to sider fylder godt i min link profil.

Jeg vil gerne have slette disse links da jeg ikke tror at de goer noget godt for min side. Hvis det lykkedes mig at faa webmaster fra disse sider til at slette linket, skal jeg fortælle google det ? Jeg har ikke faaet nogen beskeder fra google om straf eller noget skal lige siges.

jeg havde ogsaa et link fra en 3. side ( ogsaa en knap saa god side ) hvor det éne kommentar link som var blevet lavet var blevet tll over 600 links ifølge GWMT.

Men heldigvis har dem der stod bag siden lukket den ned/slettet den. Men hvordan kan google se paa det naar en side hvor man har 600 links fra bliver slettet.

Det blev squ lidt krænglet men kan ikke skrive det bedere, sorry.

mvh

anders

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du får slettet links fra siderne, behøver du ikke gøre mere. Google finder selv ud af det (evt. efter lidt tid)

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tak.
Go dag

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man ikke bede Google om ikke at tage dem i deres betragtning af siden, via google disavow ?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Kan man ikke bede Google om ikke at tage dem i deres betragtning af siden, via google disavow ?

Jo, men det vil jeg absolut ikke anbefale i en sag som denne! :-)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

erjegher:

Kan man ikke bede Google om ikke at tage dem i deres betragtning af siden, via google disavow ?

Jo, men det vil jeg absolut ikke anbefale i en sag som denne! :-)

Hej mikkel

Hvis det ikke lykkedes mig at få dem slettet hvaså ?

Når du ikke anbefalder at bruge disavow.

Da det ene links fra de sider som jeg fik lavet bliver ved ar vokse da det komner op på div undersider på disse to sider.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)